Klacht Aegon Nederland: Oversluiten Hypotheek

Hn.Buddingh

Wij hebben een aflossingsvrije hypotheek met een looptijd van 30 jaar en een rente van 5,65% voor 20 jaar vast, sinds 2009. In maart 2014 aanvraag gedaan voor oversluiten boete bedraagt € 22.865,-. Wederom in juli 2015 aanvraag gedaan voor oversluiting boete bedraagt dan € 40.098,-. Wij vinden een erg hoog bedrag dit is een sigaar uit eigen doos. Berekening geeft aan lossen indien bedrag aanwezig is beter. Hypoitheek bedrag is 50% van de woningwaarde.
Na klacht heeft de directeur dhr. van der Tol mij beloofd om terug te komen op dit op deze klacht, doch scheepte mij af met een nee via zijn secretaresse.

reale boete bedrag.

Aegon
    Beste Hn.Buddingh,

Bedankt voor het doorgeven van uw klacht. Ik wil graag uw verhaal horen en u hierover bellen. Kunt u aangeven wanneer dit u het beste zou passen? Dan neem ik contact met u op!

Pavlina
    Aegon Webcare
    Hn.Buddingh
    U kunt mij maandagmiddag a.s. tussen 14:00 en 15:00 bellen op 0621860364
    Aegon
    Beste H.N. Buddingh,

Wij hebben zojuist contact gehad over de afhandeling van uw klacht.
    U geeft aan dat u een afhandelvoorstel heeft ontvangen. Ik sluit bij deze dan ook uw klacht .

Prettig weekend.

Groet,

Stephan

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?