Opgelost door Aegon Nederland: polis verpand aan hypotheek heeft te weinig rendement

Gijs

probeer al sinds 2009 van mijn woekerpolis af te komen, ik wil echter vooraf weten hoeveel schadevergoeding dat ik krijg en van wie [of Aegon of de belangenbehartiger van mijn inmiddels failliete tussenpersoon]. Ik mag ondertussen stoppen met de polis echter zonder noemenswaardige compensatie, dit is onacceptabel. Ook moet ik kosten maken, omgekeerde wereld dus. Ik zal een e-mail meesturen waarin contact is met mijn zogenaamde nieuwe tussenpersoon bij wie ik mijn twijfels heb
u begrijpt dat ik daar niet akkoord mee kan gaan. Natuurlijk is een advies gratis maar ik weet nu al dat het een woekerpolis is en dat er aanpassingen aan de hypotheek moeten gebeuren maar die kosten zijn natuurlijk niet voor mij. Deze polis is onder valse voorwendsels aan mij verkocht en dan zal ik ook nog voor de kosten om het om te zetten moeten opdraaien , dat is de omgekeerde wereld.
Er was toen zelfs belooft dat het nog meer dan mijn hypotheekschuld op zou brengen maar volgens de laatste overz

eerst eens worden over de compensatie en als dat rond is van mijn contract af

Aegon
    Beste Gijs,

Ik heb uw klacht doorgezet naar de betreffende afdeling. Binnen 10 werkdagen ontvangt u van hen een reactie.

Vriendelijke groet,

Eric
    Aegon Webcare
    Hallo geïnteresseerden
    als er nog mensen zijn die een zaak willen beginnen tegen Aegon of adviesbureau UwPlus Nieuwegein heb ik nog wel documentatie en e-mail verkeer voorhanden. Zie hieronder bv:
    Goedemiddag Paul ,
    Gijs
    Ben nog dezelfde dag gebeld door een zeer begripvolle en met name zeer aardige mevrouw van Aegon en heb de belofte aanvaard dat er tezamen naar een voor beide partijen aanvaardbare oplossing word gezocht, belofte maakt schuld maar ik zie de nieuwe overeenkomst met Aegon met vertrouwen tegemoet. Met de belangenbehartiger van mijn failliete tussenpersoon, dit is UwPlus Nieuwegein, is het nog niet afgerond maar hierin is een claim in de maak echter gezien hun inzet zie ik hier niet snel een einde.

Gijs

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?