Klacht Aegon Nederland: Reageert niet op brieven

Anoniem

Op 12 maart stuurde ik een brief naar de directie van AEGON, Postbus 35, 8900 AA in Leeuwarden met een vraag over renteberekening over mijn EIGEN STIJL spaarrekening.
Geen antwoord. Op 29 maart opnieuw een brief gestuurd naar zelfde adres met de vraag om opheldering. Geen antwoord. Op 12 april een email gestuurd met de vraag waarom geen antwoord en wat er bij AEGON aan de hand is. Ontvangstbevestiging. Op 16 april antwoord Mevr. Verschragen daarop: brieven onvindbaar, verzoek om kopieën daarvan te sturen. Op 28 april door mij per email beantwoord met de twee brieven als bijlage. Ontvangstbevestiging. Daarna doodse stilte en tot nu (7 juli 2012) geen enkele reactie.
Onuitstaanbaar!

Aegon
    Geachte heer Zwiers,Heel vervelend dat u maar geen reactie ontvangt vanuit AEGON. Mijn excuses hiervoor en ik zou u graag verder willen helpen.Helaas heb ik niet voldoende informatie voor u om het verder voor u uit te zetten. Heeft u misschien ook het rekeningnummer van de EIGEN STIJL spaarrekening?AEGONWebcare
    Henri
    Zie "aanvullende klacht informatie
    Aegon
    Geachte heer Zwiers, Dank u wel voor uw snelle reactie. Met uw gegevens heb ik uw klacht uit kunnen zetten bij de juiste personen binnen AEGON. Zij zullen u binnen 2 dagen terugbellen over uw brieven. AEGONWebcareMuriel
    Anoniem
    Op mijn verzoek heeft AEGON schriftelijk gereageerd op mijn brieven op 13 juli 2012. Het kan dus wel snel! Inhoudelijk is het een heel verhaal, maar concreet bevat het geen duidelijk antwoord op de in mijn brieven gestelde vraag. Teleurstellend dus! Ik laat het hierbij, want ik ben het gedoe behoorlijk zat!
    Aegon
    Geachte heer Zwiers,Het spijt mij te horen dat u niet tevreden bent met ons antwoord. U geeft aan verder geen actie te willen ondernemen.Ik zet de klacht op afgehandeld.AEGONWebcare
    Anne
    Anoniem
    Geen duidelijk en concreet antwoord op gestelde vraag.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?