Klacht Aegon Nederland: Reageert niet op brieven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 6717
Gebruiker
Anoniem
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 12 maart stuurde ik een brief naar de directie van AEGON, Postbus 35, 8900 AA in Leeuwarden met een vraag over renteberekening over mijn EIGEN STIJL spaarrekening.
Geen antwoord. Op 29 maart opnieuw een brief gestuurd naar zelfde adres met de vraag om opheldering. Geen antwoord. Op 12 april een email gestuurd met de vraag waarom geen antwoord en wat er bij AEGON aan de hand is. Ontvangstbevestiging. Op 16 april antwoord Mevr. Verschragen daarop: brieven onvindbaar, verzoek om kopieën daarvan te sturen. Op 28 april door mij per email beantwoord met de twee brieven als bijlage. Ontvangstbevestiging. Daarna doodse stilte en tot nu (7 juli 2012) geen enkele reactie.
Onuitstaanbaar!

De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Geachte heer Zwiers,Heel vervelend dat u maar geen reactie ontvangt vanuit AEGON. Mijn excuses hiervoor en ik zou u graag verder willen helpen.Helaas heb ik niet voldoende informatie voor u om het verder voor u uit te zetten. Heeft u misschien ook het rekeningnummer van de EIGEN STIJL spaarrekening?AEGONWebcare
    Henri
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Zie "aanvullende klacht informatie
  3. Auteur
    Aegon
    Datum
    Geachte heer Zwiers, Dank u wel voor uw snelle reactie. Met uw gegevens heb ik uw klacht uit kunnen zetten bij de juiste personen binnen AEGON. Zij zullen u binnen 2 dagen terugbellen over uw brieven. AEGONWebcareMuriel
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Op mijn verzoek heeft AEGON schriftelijk gereageerd op mijn brieven op 13 juli 2012. Het kan dus wel snel! Inhoudelijk is het een heel verhaal, maar concreet bevat het geen duidelijk antwoord op de in mijn brieven gestelde vraag. Teleurstellend dus! Ik laat het hierbij, want ik ben het gedoe behoorlijk zat!
  5. Auteur
    Aegon
    Datum
    Geachte heer Zwiers,Het spijt mij te horen dat u niet tevreden bent met ons antwoord. U geeft aan verder geen actie te willen ondernemen.Ik zet de klacht op afgehandeld.AEGONWebcare
    Anne
  6. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Geen duidelijk en concreet antwoord op gestelde vraag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen