Opgelost door Aegon Nederland: Rekend te veel premie en is niet accuraat met data

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 199511
Gebruiker
RS
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Aegon heeft zijn administratie niet op orde stuurt te laat brieven met de melding om binnen een periode wat al is verstreken te betalen, ook kunnen ze niet rekenen hoeveel maanden ik moet betalen en heb betaald ondanks dat ik ze meerdere malen een email met alle Aegon bij en afschrijvingen en zelfs hun eigen brieven heb mee gestuurd.

De oplossing

Als ze gewoon normaal kunnen uitreken hoeveel maanden ik premie heb betaald en nog moet betalen. Door deze euvel krijg je namelijk het idee dat je niet verzekerd ben.

4 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste R. Somai,

    U heeft uw klacht meermaals en via meerdere kanalen doorgegeven. U heeft vandaag een e-mail met daarin de betalingen aan u toegestuurd. Tevens sluit ik daarmee deze klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Stephan
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    RS
    Datum
    klopt dezelfde dag om 14:51 ook een mail terug gestuurd en geen reactie gehad. Geen reden om de klacht te sluiten hoor probleem is er nog.
  3. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste R. Somai

    Wij hebben, zoals u heeft gevraagd, u een overzicht van uw betalingen doen toekomen. Deze heeft u ontvangen. Daarmee hebben we deze klacht voor u afgehandeld. U geeft in uw reactie aan dat u het "on hold" wil zetten en de reactie op uw andere klacht af wil wachten om dan te beslissen of uw uw verzekering door wil laten lopen.

    Met het toesturen, van het overzicht is dit gedeelte voor u afgerond. U mag altijd contact met ons opnemen als u een verduidelijking wil.

    Met vriendelijke groet,

    Stephan
    Aegon webcare

  4. Auteur
    RS
    Datum
    Jammer dat ik word gewezen op de frequentie van mijn beklagen maar dat begrijp ik enigszins nog wat ik niet begrijp is : " U heeft vandaag een e-mail met daarin de betalingen aan u toegestuurd."
    en dat dan de klacht afhandelt.

    Op de mail : De verlenging van uw Aegon Woon- & VrijeTijdpakket polisnummer 711420553 heb ik het onderstaande terug gemaild: " Zet dit maar even on hold ik heb nog een klacht lopen" , staat los van de klacht.

    weer opnieuw dan?!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RS
Datum
Uiteindelijke oplossing
is nu eindelijk geregeld.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen