Klacht Aegon Nederland: Slechte service

VandeHoef

In januari heeft er een grote storm gewoed, wat er toe heeft geleid dat onze schutting op instorten staat. De palen zijn losgetrild van de bodemplaat, incidenteel heb ik een balk tussen de schutting en de schuur geplaatst i.v.m. instortingsgevaar. Ik heb de schade eind januari gemeld met een offerte. Na ongeveer 4 weken krijg ik een terugkoppeling dat de indiening is afgewezen omdat ze niet duidelijk konden zien waar en wat er nu kapot was, ik heb hierna gelijk duidelijkere foto’s opgestuurd. Op 19 maart had ik nog steeds geen reactie ontvangen waardoor ik zelf Aegon heb benaderd. Het antwoord wat ik krijg is dat er veel zieken zijn waardoor de schade behandeling vertraging heeft opgelopen. Op 21 maart heb ik ze nogmaals benaderd zonder succes. Op 26 maart opnieuw geprobeerd, nu krijg ik te horen dat het erg druk is en ze er nog niet aan toe zijn gekomen. Op 27 maart heb ik een e-mail ontvangen dat de schade weer is afgewezen door de zogenaamde foto’s welke niet duidelijk zouden zijn. Hierna zelfs filmpjes gemaakt en gestuurd naar Aegon. 11 april Aegon benaderd, en weer hebben ze het ‘’druk’’ en zijn ze er nog niet aan toegekomen. 16 april weer benaderd en nu vragen ze om een herziende offerte, afgesproken dat een aangesloten bouwbedrijf langs komt om de schade op te nemen (Oude Wolbers). 19 april is er een medewerker van het bouwbedrijf lang geweest, hij heeft foto’s etc. van de schade gemaakt en wist mij te melden dat minimaal een stabilisatie van de schutting aan de orde is v.w.b. de schade/uitkering, Tevens heeft bij het blok waarop de schutting staat kapot geboord, deze foto(‘s) heb ik opgestuurd naar Aegon. Op 25 26 april heb ik weer Aegon benaderd zonder succes, de behandelaar was er nog mee bezig. Op 1 mei heb ik het weer geprobeerd, nu krijg ik te horen dat de schade is afgewezen. Op 9 mei heb ik hiertegen bezwaar ingediend, na opnieuw meerdere malen contact met Aegon te hebben gezocht krijg ik op 22 mei te horen dat het weer is afgewezen omdat het een constructiefout zou zijn en dat zou dan weer niet in de polis vallen. Allemaal leuk en aardig maar mijn schutting stond volledig vast voor de storm, daarna niet meer hoe wil je dit dan noemen, als dit niet onder stormschade valt? 7 juni heb ik nogmaals foto’s ingestuurd van de schade wat de medewerker van Oude Wolbers heeft veroorzaakt. Daarna heb ik ze 3 keer benaderd nog steeds zonder succes. Ik word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd, dit duurt allemaal veel te lang.

Dat er een nieuwe schutting komt te staan.

Aegon
    Geachte B.R. van de Hoef,

Ik heb uw klacht doorgezet naar de afdeling Schade. U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling.

Vriendelijke groet,

Robert
    Aegon Webcare
    Aegon
    Geachte B.R. van de Hoef,

Inmiddels heeft een reactie op uw klacht gekregen van onze afdeling Schade.

De reactie was als volgt:
    De medewerker van Oude Wolbers heeft willen helpen door de poot vast te zetten. Helaas door de
    constructie van de schutting is deze poging mis gegaan. Dit ligt aan de constructie van de schutting, niet
    aan de medewerker van Oude Wolbers. Het herstellen van de constructie van uw schutting valt niet onder
    de dekking van onze polisvoorwaarden. Wij blijven daarom ook bij ons eerder ingenomen standpunt.

Ik sluit hiermee dan ook de klacht op klachtenkompas.

Ik wens u een prettige dag verder.

Robert Aegon Webcare

VandeHoef
Geen, ze gooien het maar op een constructiefout terwijl het een blok beton is zonder schade, deze word kapot geboord.. hier laat ik het uiteraard niet bij zitten

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?