Klacht Aegon Nederland: sprintplan van spaarbeleg bleek een slechte deal

mijnkonijnenik

April 1999 sprintplanovereenkomst als buffer voor onze 2 zonen ( middelbaar onderwijs en studie kosten veel geld). Het werd door adviseur fantastisch voorgesteld. Tijdens Dexia affaire bleek dat wij als niet-beleggers ook een verkeerde keus hadden gemaakt met spaarbeleg/sprintplan.
5 jaar maandelijks geld gestort in een bodemloze put. Uitkering nihil. De rechtszaken worden gerekt. Lid van consument en geldzaken, die procedeert. De coulanceregeling wilde niet verder met ons in zee. Nu mijn man ernstig ziek is en we behandelingen voor een deel zelf moeten financieren, word ik alleen maar heel boos dat Aegon miljoenen stopt in verdediging door dure advocaten en wij de dupe zijn van een verkeerde voorstelling van zaken destijds door de adviseur aan ons voorgespiegeld.
Overeenkomst 073.2352.797 ingelegd 9000 gulden

12x5x150=9000 gulden, nu vermoedelijk 4000 euro waard.
Dit bedrag, zijnde onze inleg willen wij terug.
Notabene belegd in Spaarbeleg Garantiefonds met een garantiewaarde van 20.250 gulden. Kan hieruit nog iets betaald worden?

Aegon
    Beste mevrouw Ennik-Bunk,

Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Sprintplan, zij zullen u binnen 10 werkdagen een reactie geven.

Arvid
    Aegon Webcare
    Aegon
    Beste mijnkonijnenik,

Ik heb begrepen dat de afdeling u een brief heeft gestuurd met betrekking tot uw klacht. Deze heeft u inmiddels ontvangen, of ontvangt u deze week nog. Omdat u schriftelijk een reactie ontvangt, sluit ik hier de klacht.

Eric
    Aegon Webcare
    mijnkonijnenik
    Aegon heeft ten onrechte een bedrag t.b.v. ongeveer 4000 euro geïncasseerd onder valse voorwendsels/verkeerde voorstelling van zaken en al 2 x nul op rekest gegeven. Het enige wat wij willen is onze inleg terug, die ons nu erg goed van pas zou komen gezien mijn man zijn gezondheid en dure behandeling.
    mijnkonijnenik
    Wij kunnen ons niet vinden in de beantwoording in genoemde brief van Aegon.
    mijnkonijnenik
    Mijn klacht is niet opgelost dus ik ben niet tevreden.

mijnkonijnenik

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?