Opgelost door Aegon Nederland: tel uit je winst

h.presser

mijn polis woon&vrijetijdpakket nr702460155 VAN 25-5-2014 kost 72,35 euro p/m.
Nieuw factuur per 23-08-2014 73,55p/m een ver van 1,20.
Telefoonisch kontakt gehad ,het was een comp. fout volgens hun.
Als alle mensen die bij hun een polis hebben 1,20 nu meer betalen kunnen morgen allemaal op vakantie.
Ik ben toch aan mijn polis gebonden,en niet aan de nieuwe factuur of wel??
Ten slot waren ze nog zo onbeschoft om de telefoon er op te gooien.

ik wil over stappen naar een ander verzekering.
hebben jullie een goeie in de aanbieding?????

Aegon
    Beste H. Presser,Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Ik heb deze in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij geven u binnen 10 werkdagen een reactie.Vriendelijke groet,Jeanette
    h.presser
    heb nog geen reactie van de klachten afdeling van aegon gehad
    Beste H. Presser,
    Ik heb de status van uw klacht nagekeken, de afdeling neemt uw klacht vandaag in behandeling en geeft u een reactie.
    Vriendelijke groet,
    Pavlina
    Beste H. Presser,
    Via mijn collega heb ik doorgekregen dat u zojuist via e-mail antwoord heeft gekregen op uw klacht. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is afgehandeld. Mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
    Vriendelijke groet,
    Pavlina
    h.presser
    de klacht is niet opgelost naar mijn zin.
    Volgens de nieuwe factuur wordt er maar 0,98 euro berekend voor incasso en geen 1,20 en het automatiche afschrijving moet ik zelf kunnen bepalen op welke datum van de maand zonder voor uitbetaling
    ik wou dit persoonlijk regelen met de directeur van aegon klantenservice maar die kan je niet telefonisch bereiken.
    groetjes h presser.
    Aegon
    Beste meneer Presser,Zoals telefonisch besproken heb ik u zojuist gemaild over het verschil tussen de € 0,98 incassokosten en de €1,20 dat uw premie hoger is dan vermeld op uw polisblad. Ik hoop dat de klacht hiermee voldoende voor u is afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Arvid
    h.presser
    de heer Arvid Helder heeft met mij een goed gesprek gehad en de problemen naar behoren goed opgelost.
    dus dit hoofdstuk kan afgesloten worden.
    Mijn hartelijke dan aan Arvid en de consumentenbond.
    mijn dank har presser.

h.presser

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?