Opgelost door Aegon Nederland: tel uit je winst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68047
Gebruiker
h.presser
Datum
7 reacties

Details

De klacht

mijn polis woon&vrijetijdpakket nr702460155 VAN 25-5-2014 kost 72,35 euro p/m.
Nieuw factuur per 23-08-2014 73,55p/m een ver van 1,20.
Telefoonisch kontakt gehad ,het was een comp. fout volgens hun.
Als alle mensen die bij hun een polis hebben 1,20 nu meer betalen kunnen morgen allemaal op vakantie.
Ik ben toch aan mijn polis gebonden,en niet aan de nieuwe factuur of wel??
Ten slot waren ze nog zo onbeschoft om de telefoon er op te gooien.

De oplossing

ik wil over stappen naar een ander verzekering.
hebben jullie een goeie in de aanbieding?????

7 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste H. Presser,Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Ik heb deze in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij geven u binnen 10 werkdagen een reactie.Vriendelijke groet,Jeanette
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    h.presser
    Datum
    heb nog geen reactie van de klachten afdeling van aegon gehad
  3. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste H. Presser,
    Ik heb de status van uw klacht nagekeken, de afdeling neemt uw klacht vandaag in behandeling en geeft u een reactie.
    Vriendelijke groet,
    Pavlina
    Aegon Webcare
  4. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste H. Presser,
    Via mijn collega heb ik doorgekregen dat u zojuist via e-mail antwoord heeft gekregen op uw klacht. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is afgehandeld. Mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
    Vriendelijke groet,
    Pavlina
    Aegon Webcare
  5. Auteur
    h.presser
    Datum
    de klacht is niet opgelost naar mijn zin.
    Volgens de nieuwe factuur wordt er maar 0,98 euro berekend voor incasso en geen 1,20 en het automatiche afschrijving moet ik zelf kunnen bepalen op welke datum van de maand zonder voor uitbetaling
    ik wou dit persoonlijk regelen met de directeur van aegon klantenservice maar die kan je niet telefonisch bereiken.
    groetjes h presser.
  6. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste meneer Presser,Zoals telefonisch besproken heb ik u zojuist gemaild over het verschil tussen de € 0,98 incassokosten en de €1,20 dat uw premie hoger is dan vermeld op uw polisblad. Ik hoop dat de klacht hiermee voldoende voor u is afgehandeld.Met vriendelijke groet,
    Arvid
    Aegon Webcare
  7. Auteur
    h.presser
    Datum
    de heer Arvid Helder heeft met mij een goed gesprek gehad en de problemen naar behoren goed opgelost.
    dus dit hoofdstuk kan afgesloten worden.
    Mijn hartelijke dan aan Arvid en de consumentenbond.
    mijn dank har presser.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
h.presser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?