Opgelost door Aegon Nederland: Verbroken Belofte

Steff

Op 21 juni j.l. constateerde een dakdekker schade aan mijn dak . en raadde mij aan het via de verzekering te weten Aegon te laten lopen.
In zijn bijzijn had ik contact .En de mederwerker van de verzekering zei :Dat het helemaal goed was ,Het was maar € 200 ,en ik mocht opdracht geven , wat ik daarna deed.
Op mijn vraag of ik de foto,s en rekening op moest sturen ,antwoordde hij ontkennend, Het was helemaal afgerond en in orde
Paar dagen later ontving ik een Mail , dat het nog niet rond was ,soms kwam er een steekproef.
Ik zal hier niet meer aan meewerken , Mondelinge toezegging is toch bindend.
Bijna 50 jaar klant geweest hier.
Heb in ommegaande mail om de telefoontab gegevens gevraagd omdat er vooraf gezegd werd dat het opgenomen zou worden ,maar nog niets gehoord daarop.
Wel nog gebeld met een andere medewerkster , die zei ,Niet alles wordt opgenomen ,al wordt dat wel gezegd.
En zo zou je dan met lege handen staan als het zo uitkomt voor de verzekering.

Zich houd aan de afgesproken belofte

Aegon Nederland
    Beste J.S. Kolderman,

Bedankt voor uw bericht. In verband met de privacy van uw gegevens ga ik middels een privébericht inhoudelijk in op uw klacht.

Vriendelijke groet,
    Sarah
    Aegon Webcare

Steff
Update Gister gebeld door vriendelijk persoon van Aegon ,die mij vertelde ,dat dit een interne mail was en niet voor mij bestemt. Nou foutje kan. En vanmorgen bericht dat het geld binnen 4 dagen gestort wordt Dus goed opgelost

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?