Klacht Aegon Nederland: Waardeloze service bij afhandeling schade door Aegon

Mvbk78

Onlangs heb ik twee schades moeten aanmelden bij Aegon. Eén op onze inboedel en één op de aansprakelijheidsverzekering.
Die van de aansprakelijkheidsverzekering kwam omdat ik schade heb gemaakt aan de schuifpui van mijn buurvrouw (slot gebroken). Hierdoor moest de gehele deur er uit om slot te vervangen. Na meteen de schade te melden bij Aegon heeft het ruim 1,5 maand geduurd voordat er eindelijk een antwoord kwam van Aegon waarin ze ook eens aangeven niet het gehele schadebedrag van bijna € 950,- te vergoeden. In die 1,5 maand heb ik meerdere malen gebeld, gemaild en een chatsessie gehad maar niks hielp. Steeds werden we weer in de wacht gezet omdat de verantwoordelijke medewerker vrij is. Maar daar kan ik als consument toch niets aan doen? Er moet toch iemand zijn die het werk waarneemt? Zijn echt schandalig lang aan het lijntje gehouden, daarbij ook niet netjes te woord gestaan door Aegon waarbij de toon in de communicatie was "hoe stom kan je zijn om die deur te slopen". Mijn buurvrouw heeft haar eigen verzekering moeten bellen die wel binnen 1 week alles hadden uitgekeerd en afgehandeld.

Schade twee (helaas in korte tijd daarna.....kies je helaas ook niet voor) was dat mijn zoontje mij heel blij kwam begroeten en ik net met mijn telefoon in mijn hand stond, tegen mij aan sprong waardoor mijn telefoon viel. Scherm helemaal aan gort (zelfs met beschermhoes er omheen. Maar nope.....Aegon keert gewoon weer niks uit. Valt onder eigen risico.
Beste Aegon, wij betalen iedere maand een hoop geld aan jullie, maar een beetje klantvriendelijk zijn en mensen tegemoet komen vinden jullie erg lastig. Wij hebben voor jullie organisatie gekozen omdat wij jullie als een betrouwbaar bedrijf zien. Mag je best verwachten van Aegon, toch? Maar valt dat even vies tegen. Ik vind dat wij echt door jullie in de kou zijn gezet. Ons vertrouwen in jullie organisatie is weg. Zijn ook daarom aan het kijken om zsm over te stappen naar een verzekering waar je wel wat van kan verwachten.

Reageer sneller, reageer met meer empathie, mensen vinden het vaak al vervelend genoeg wat er is gebeurd en keer gewoon eens uit. Waar heb je anders een verzekering voor. Verlaag dan de premie als je toch niet gaat uitkeren.

Aegon
    Beste M van Boven,

Uw klacht heb ik doorgezet naar de afdeling Schade.

U krijgt binnen 10 werkdagen antwoord van deze afdeling.

Vriendelijke groet, Stephan Aegon Webcare
    Aegon
    Beste M van Boven,
    van de afdeling heb ik begrepen dat zij telefonisch contact met u hebben gehad. Omdat u inmiddels contact heeft gehad, sluit ik hier uw klacht.

Vriendelijke groet, Eric Aegon Webcare

Ook een klacht indienen over Aegon Nederland?