Klacht Aegon: Geen antwoord gekregen op mail.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182411
Gebruiker
Keesvan atten
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Ik heb enkele weken geleden een mail geschreven waarin ik aangaf niet akkoord te gaan met de klachtafhandeling van Aegon. Daarnaast heb ik gevraagd waarom 39% van de inleg wegging naar onkosten en waarom mij dat pas na ondertekening van de polis werd meegedeeld. OOk daar kreeg ik nog steeds geen antwoord op.

De oplossing

Een antwoord en genoegdoening.

10 reacties

  1. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste Kees van Atten,

    Bedankt voor uw reactie. Ik kan mij voorstellen dat u al eerder een reactie van ons had verwacht. Onze excuses daarvoor. Ik heb uw klacht doorgezet naar de afdeling van Regeling Spaarbeleg en zij zullen binnen 10 werkdagen contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Tess
    Aegon Webcare
  2. Auteur
    Keesvan atten
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie van Aegon gekregen op mijn klacht.
  3. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste Kees van Atten,

    Ik heb begrepen van de afdeling dat u van hen deze week een brief gaat ontvangen over uw klacht. Ik hoop u hier eerst voldoende mee geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Eric
    Aegon Webcare
  4. Auteur
    Keesvan atten
    Datum
    Inmiddels een brief ontvangen waarin in geen enkel opzicht een antwoord gegeven is op mijn vragen. En ik wil geen standaardbrief maar gewoon een antwoord op mijn vragen.
  5. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste Kees van Atten,

    U ontvangt deze week een extra toelichting op de eerder verzonden brief. Ik vertrouw erop dat deze toelichting antwoord geeft op uw eerder gestelde vragen..

    Met vriendelijke groet,

    Robert
    Aegon Webcare
  6. Auteur
    Keesvan atten
    Datum
    Ik ben het niet eens met de afhandeling door Aegon. Er wordt geen antwoord gegeven op mijn vragen. Men heeft telefonisch gevraagd wat mijn vragen zijn, maar die heb ik schriftelijk klip en klaar gesteld, al diverse malen, dus dit zijn schijnbewegingen van Aegon. En Aegon kan niet volstaan met: Jammer dat u niet tevreden bent over ons product.
  7. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste Kees van Atten,

    Uw bericht heb ik doorgezet naar de afdeling. Zij zullen u deze week nog een reactie geven.

    Met vriendelijke groet,

    Eric
    Aegon Webcare
  8. Auteur
    Keesvan atten
    Datum
    Nog steeds geen antwoord op de vragen die ik heb gesteld.
  9. Auteur
    Aegon
    Datum
    Beste Kees van Atten,

    Ik heb begrepen dat u ondertussen contact hebt gehad met mijn collega. Ik vertrouw erop dat u er samen met mijn collega uit bent gekomen en daarom sluit ik bij deze de klacht hier op klachtenkompas.

    Met vriendelijke groet,

    Tess
    Aegon Webcare

  10. Auteur
    Keesvan atten
    Datum
    Ik heb diverse vragen gesteld. 1 vraag is onduidelijk beantwoord, de andere vragen zijn in het geheel niet beantwoord. En een antwoord als"Jammer dat u niet tevreden bent" is geen antwoord maar een dooddoener.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Keesvan atten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry