Klacht Aegon: Geen antwoord gekregen op mail.

Keesvan atten

Ik heb enkele weken geleden een mail geschreven waarin ik aangaf niet akkoord te gaan met de klachtafhandeling van Aegon. Daarnaast heb ik gevraagd waarom 39% van de inleg wegging naar onkosten en waarom mij dat pas na ondertekening van de polis werd meegedeeld. OOk daar kreeg ik nog steeds geen antwoord op.

Een antwoord en genoegdoening.

Beste Kees van Atten,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan mij voorstellen dat u al eerder een reactie van ons had verwacht. Onze excuses daarvoor. Ik heb uw klacht doorgezet naar de afdeling van Regeling Spaarbeleg en zij zullen binnen 10 werkdagen contact met u opnemen.

Tess
    Keesvan atten
    Ik heb nog steeds geen reactie van Aegon gekregen op mijn klacht.
    Beste Kees van Atten,

Ik heb begrepen van de afdeling dat u van hen deze week een brief gaat ontvangen over uw klacht. Ik hoop u hier eerst voldoende mee geïnformeerd te hebben.

Eric
    Keesvan atten
    Inmiddels een brief ontvangen waarin in geen enkel opzicht een antwoord gegeven is op mijn vragen. En ik wil geen standaardbrief maar gewoon een antwoord op mijn vragen.
    Beste Kees van Atten,

U ontvangt deze week een extra toelichting op de eerder verzonden brief. Ik vertrouw erop dat deze toelichting antwoord geeft op uw eerder gestelde vragen..

Robert
    Keesvan atten
    Ik ben het niet eens met de afhandeling door Aegon. Er wordt geen antwoord gegeven op mijn vragen. Men heeft telefonisch gevraagd wat mijn vragen zijn, maar die heb ik schriftelijk klip en klaar gesteld, al diverse malen, dus dit zijn schijnbewegingen van Aegon. En Aegon kan niet volstaan met: Jammer dat u niet tevreden bent over ons product.
    Beste Kees van Atten,

Uw bericht heb ik doorgezet naar de afdeling. Zij zullen u deze week nog een reactie geven.

Eric
    Keesvan atten
    Nog steeds geen antwoord op de vragen die ik heb gesteld.
    Beste Kees van Atten,

Ik heb begrepen dat u ondertussen contact hebt gehad met mijn collega. Ik vertrouw erop dat u er samen met mijn collega uit bent gekomen en daarom sluit ik bij deze de klacht hier op klachtenkompas.

Tess

Keesvan atten
    Ik heb diverse vragen gesteld. 1 vraag is onduidelijk beantwoord, de andere vragen zijn in het geheel niet beantwoord. En een antwoord als"Jammer dat u niet tevreden bent" is geen antwoord maar een dooddoener.