Opgelost door Aegon: Pensioenopgave door Aegon aan mijnpensioenoverzicht.nl klopt niet

EF

Ik heb per e-mail op 26/9/2013 een vraag gesteld over de opgebouwde waarde van mijn pensioen bij Aegon in het overzicht van mijnpensioenoverzicht.nl. Dit omdat de gegevens niet correct zijn. Aegon geeft deze gegevens door aan mijnpensioenoverzicht.nl en is hiermee dus verantwoordelijk voor de gegevens die hierin zijn opgenomen.
Na een auto reply dat het wel 6 weken kon duren voor er op mijn e-mail een reactie zou volgen heb ik op 29/10 /2013 wederom contact gezocht. Begin december had ik nog geen antwoord en ben ik maar gaan bellen. De afdeling was druk maar ik zou met spoed worden teruggebeld....
Helaas ...wederom te moeilijk om woord te houden. 0p 18/12/2013 heb ik dan maar een klacht ingediend. Via een auto reply zou ik binnen 10 dagen een antwoord ontvangen. Helaas komt zelfs de klachtenafdeling van Aegon zijn afspraken niet na.
Nadat ik vandaag 15 minuten in de wacht stond heb ik de moed maar opgegeven. Ik hoop dat via dit kanaal actie wordt ondernomen.

Een juiste weergave van het opgebouwde pensioen in het overzicht van mijnpensioen.nl , en een oprecht excuus. De compensatie laat ik graag over aan Aegon

Aegon
    Beste mevrouw Frijters, Wat vervelend om te horen dat uw gegevens niet juist in het overzicht staan en dat u nog steeds geen antwoord heeft op uw vraag. Ik kan me voorstellen dat de moed u in de schoenen zakt. Ik kijk graag morgen de status van uw klacht na. De afdeling is nu namelijk niet meer aanwezig. Ik kom er dan bij u op terug. Ik wens u een fijne avond! Vriendelijk groet,
    Elisa
    Aegon Webcare
    Aegon
    Beste mevrouw Frijters,Zoals gisteren is afgesproken heb ik voor u contact gezocht met de afdeling. U ontvangt vandaag een reactie van de afdeling. Ik hoop dat het antwoord u duidelijkheid geeft. Zo niet, dan hoor ik het graag. Hierbij zet ik de klacht op afgehandeld.Vriendelijk groet,
    Dete
    Aegon Webcare
    EF
    Ik heb inderdaad, gelukkig nu wel!, op de afgesproken dag een antwoord ontvangen van de afdeling. Jammer dat het via de gebruikelijke kanalen niet lukt en ik veel inspanning en frustratie verder ben. Als het openbaar wordt werkt het blijkbaar anders..