Klacht A&R Loodgieters: Hoge rekening en slecht werk geleverd door AenR loodgieters!

Boos

Na zorgvuldig een loodgieter te hebben uitgezocht belde mijn moeder(83) met AenR loodgieters. Ze had een lekkage onder de wastafel in de douche, geen probleem hun zouden het maken. Om kwart voor 2 staat er niet 1 man maar 2 mannen voor haar deur! Ze zijn aan de slag gegaan en zouden ook even de rand van de douchebak dichtkitten en een nieuwe afvoerpijp onder de wastafel maken. Over dit alles hebben ze drie en een half uur gedaan! De mannen vroegen 88 euro per uur en aangezien ze samen waren werden 7 werkuren gerekend! Totaalbedrag 760 euro! Heb mijn klacht ingediend bij AenR ze kunnen ons tegemoed komen met 1 arbeidsuur! Heb al diverse andere instanties gebeld en vinden dit niet redelijk en de uurprijs te hoog en al helemaal dat ze samen zijn gekomen! We zijn dus nog niet klaar met AenR, vind het ronduit schandalig 7 arbeidsuren en de douche lekt nog!
En zeer boze en ontevreden klant!

Wij willen dat ze ons de drie en een half uur arbeidsloon terug betalen. Deze klus had door 1 man geklaard kunnen worden! Heb meerdere loodgieters gebeld en allemaal doen ze dit met 1 man en voor minder dan 88 euro per uur en ook veel sneller! Dit was een "makkelijke" klus, had het achteraf zelf wel kunnen doen voor mijn moeder!

Wij vinden dat A&R Loodgieters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over A&R Loodgieters?