Klacht A&R Loodgieters: Ik heb 150 euro betaald voor een bezoek en advies. U reageert verder nergens op. Ik wil mijn geld terug

herositas

OP 24-09-2015 is een vertegenwoordiger van uw bedrijf op bezoek geweest ivm lekkage door loszittende voegen/tegels in douchecabine. Ik moest 150 euro betalen voor voorrijd kosten en voorschot werkzaamheden die dan verrekend zouden worden. Ik zou offerte krijgen. Noot meer wat gehoord. 3 keer per email herinnering gestuurd, geen reactie, brief naar postbus gestuurd , geen reactie. Ben notabene in een ouwe vieze stinkende bus met een oude baas naar de pin automaat gereden, en heb die 150 euro betaald, bewijs is een copy-bon die ik ook in mijn brief heb meegestuurd. Ik heb aangeboden 75,- als genoegdoening tge aanvaarden, maar wil nu 150,- terug anders ga ik echt mijn internet actie beginnen en uw opdrachtgevers- loodgieter reparatieteam Hoogvliet-Spijkenisse - informeren.

Ik wil gewoon mijn geld terug ivm niet geleverde dienste, ik heb jullie uitgenodigd offerte te maken, maar die heb ik nooit gehad

Wij vinden dat A&R Loodgieters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over A&R Loodgieters?