Klacht A&R Loodgieters: leveren slecht werk / komen afspraken niet na en houden je voor de gek!

# 19789
G. Ho-dac Keizer

Reageren niet op e-mail / leesbevestiging (17 jan 2013). 29 Sept.2011 werd een keukenmengkraan aangesloten door een werknemer en toen ik vroeg of er garantie op het werk was, werd er bevestigend geantwoord:,,5 Jaar!" Toen de kraan steeds scheef trok en los zat, omdat.er een grote kronkel in de verbinding naar de koud waterleiding zat (mag niet volgens gebruiksaanwijzing), belde ik het bedrijf op ... de afspraken op 12 en 14 okt. werden niet nagekomen (zit je dus te wachten op iemand die niet komt) en na een dreigement van mijn kant (Consumentenbond, rechtsbijstand Achmea) kwam 16 okt. 2011 wel een loodgieter (scheel) met een lange oudere man, de kraan bekijken. De kraan werd aangedraaid met de mededeling:,,Niet meer aankomen, raakt niet meer los1" ... wel dus ... zonder de oorzaak aan te pakken. Kronkel in de verbinding! Toen ik tegensputterde over deze oplossing, probeerde de monteur me met intimiderend gedrag te overtuigen van mijn domheid ... ging hier dus niet op in.
Als ik € 206,75 arbeidsloon betaal, verwacht ik dat er goed werk geleverd wordt ... niet dus ... De kraan zit nu los, het leertje steekt er uit en ik voel me bedrogen door dit loodgietersbedrijf, vandaar dit schrijven.

Het bedrijf is A&R loodgieters en onderhoudsbedrijf / Schermlaan 57-59 / 3021 KJ Rotterdam en de bedoeling is dat de mislukte aansluiting z.s.m.verholpen wordt en daarom verwacht ik begin volgende week een afspraak, die nagekomen wordt.
Bij geen bericht of niet nagekomen afspraak, schakel ik rechtsbijstand in met het verzoek om een boete vast te stellen voor iedere dag, dat dit bedrijf het laat afweten.

Wij vinden dat A&R Loodgieters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over A&R Loodgieters?