Klacht A&R Loodgieters: Oplichters, hogere kosten berekenen dan afgesproken

fam Gil

Helaas in het weekend rioolproblemen gekregen.
Via internet bij a&r loodgietersbedrijf terecht gekomen.
Gebeld en gevraagd naar de kosten om dit op te lossen. Toen kreeg ik door dat ze 89,- per HALF uur vragen en nog 65,- euro voorrijkosten. Het is een zondag, maar volgens de man zijn dit vaste tarieven die ook door de week gelden...

Bij het afrekenen kwam hij met de melding dat het 89,- per HALF uur PER PERSOON is en dat de kosten EX BTW zijn. Wat natuurlijk niet afgesproken was om het op te lossen.... en ook erg oneerlijk om ex btw prijzen te melden bij een consument.

Ik ben hier niet mee akkoord gegaan. en heb na het doorduwen van ze gewoon vastgehouden aan de afgesproken prijs. Nooit meer. en zeker geen aanrader !
later helaas vernomen dat dit wel erg vaak bij A&R gebeurd, zie topic Trosradar: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=1&t=129031

Voortaan eerlijk en volledig de kosten doorgeven en er aan houden. consumenten kunnen geen BTW terugvorderen, dus prijzen altijd inc BTW doorgeven.
BTW bedrag graag terug storten.

Wij vinden dat A&R Loodgieters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over A&R Loodgieters?