Klacht Aer Lingus: incorrecte informatie en niet vriendelijk kantoor personeel

lauwtje

Eigenlijk heb ik 2 klachten, na het boeken van mijn vlucht ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben en als ik ga vliegen ben ik 12 weken. De informatie die ik volgens hun nodig had, schijn ik helemaal niet nodig te hebben... sterker nog ze mogen niet eens een gezondheidsverklaring vragen volgens de wet. Dit heb ik via via zelf moeten achterhalen. Daarnaast staat er in mijn mail voor mijn tickets dat ik online kan inchecken, dit luk dus niet!! Ik heb personeel gesproken en die was kort af en bot. het enige dat de dame mij kon vertellen is ja die service verlenen wij niet. Terwijl het in de e-mail vermeld staat dat dit wel moet kunnen. Ik vind dit slordig. Al hadden ze dit even eerder in een mail vermeld dat dit niet mogelijk was had ik ander vervoer geregeld. Nu maar hopen dat ze niet te moeilijk doen aan de balie voor het iets latere inchecken. Kortom ben het nu al zat en als ik de optie heb zal ik zeker niet nog eens met ze vliegen.

Het had heel prettig geweest als het personeel daadwerkelijk weet waar ze over praten. Ik vlieg vaker met een andere low cost maatschappij, maar hun bieden altijd wel een goede service en zijn altijd klantvriendelijk. Daarnaast vind ik dat als het niet mogelijk is om online in te checken dat ze dat even moeten aangeven. Dat scheelt een hoop gedoe.

Wij vinden dat Aer Lingus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Aer Lingus?