Klacht Aer Lingus: Te lage compensatie

Klachtnummer
# 286998
Gebruiker
P.Stalp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vertraging van 1 uur en 30 minuten op Newark New York. Hierdoor connectie vlucht gemist in Dublin. Het aangeboden ontbijt van 8 euro staat niet in verhouding tot de extra kosten die hierdoor ontstaan zijn. Denk aan het parkeren van de auto op de luchthaven.

Gewenste oplossing

Tegemoetkoming van parkeerkosten voor 4 uren en/of dag vergoeding a 37 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Aer Lingus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Aer Lingus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen