Wij vinden dat Aerosleep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Aerosleep: Niet wasbare topper (matrasbeschermer)
Details
Klacht
Ongeveer 2 jaar geleden hebben we een Aerosleep matrasje met topper (matrasbeschermer) gekocht. Deze hebben we niet gelijk in gebruik genomen, omdat ons dochtertje nog in haar wiegje lag.Het matrasje is nu zo'n 1,5 jaar ik gebruik en hoefde tot voor kort niet gewassen te worden. Door een klein ongelukje moest de topper gewassen worden. Hierop staat dat deze op 60 graden gewassen kan worden. De topper is gekrompen, terwijl we hem expres op een 30 graden wasprogramma hebben gedraaid.
Dit gemeld bij de klantenservice, maar die geven aan dat je het matrasje uit moet rekken na het wassen (dit geeft geen beter resultaat) en dat, wanneer het matrasje jonger dan een jaar is, we terug kunnen naar de winkel.
Hierna heb ik nogmaals gemaild.
Het matrasje gebruiken we dus nu zonder de topper en helaas hebben we nooit meer wat gehoord van Aerosleep.
Zoals ze aangeven dat de topper op 60 graden gewassen kan worden, klopt dus niet, maar van service hebben ze ook niet gehoord! Je mag er toch vanuit gaan dat zo'n duur matrasje wat langer mee gaat. Ook na het wassen zou het goed moeten blijven, daar maken ze juist zoveel reclame over.
Erg jammer, want we waren er juist zo blij mee!
Gewenste oplossing
Een vervangende topperBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.