Opgelost door Aevitae: Aevitae creert d.m.v. incorrecte betaalregels een betaalachterstand !

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 314355
Gebruiker
M.J. Vreeburg
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoe kan het dat de medewerkers bij de afdeling Debiteuren INCORRECTE BETAALREGELS aanmaken, waardoor ik als verzekerde als wanbetaler wordt gezien door een VERMEENDE betaalachterstand. Ik heb immers NOOIT te weinig premie overgemaakt !

De oplossing

Terugbetaling van de ONDER PROTEST overgemaakte vermeende achterstand.

2 reacties

  1. Auteur
    Aevitae
    Datum
    Beste mevrouw Vreeburg,

    Onze afdeling Klachtenmanagement heeft uw klacht in behandeling. We komen hier zo snel mogelijk op terug.

    Groet, Simone van Aevitae
  2. Auteur
    M.J. Vreeburg
    Datum
    Beste Simone,

    In zorgland is zo snel mogelijk een zeer ruim begrip. Kunt u een termijn aangeven waarin u een antwoord denkt te kunnen formuleren?

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J. Vreeburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eindelijk iemand die het verschil kan verklaren. 4 dagen premie. Had dat vier maanden eerder gezegd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Aevitae?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen