Klacht Aevitae: Duidelijke nota

Klachtnummer
# 310915
Gebruiker
7977
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De zorgverlener heeft een nota ingediend wat niet klopt. Dit heeft aevitae rechtstreeks betaald. Nu moet ik eigen bijdrage betalen. Een hoog bedrag. Ik wil de gespecificeerde nota zien maar ik word doorverwezen naar de zorgverlener. Dat heb ik gedaan maar die doet moeilijk en ik wil ook van aevitae zien wat er is ingediend. Op mijn aevitae kan ik alleen een notanummer en bedrag zien. Niet duidelijk.

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Aevitae
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Küreci - Tümer,
    Op de eigen risico specificatie die wij u hebben gestuurd, staat gespecificeerd waar de kosten betrekking op hebben. Bent u van mening dat u deze zorg niet genoten heeft, dan dient u dit bij de zorgverlener aan te geven. Wij hebben de vordering twee maanden geblokkeerd, zodat u dit met uw zorgverlener kunt bespreken.

    Met vriendelijke groeten,

    Aevitae

Ook een klacht indienen over Aevitae?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen