Opgelost door Aevitae: Eigenrisico incassobureau

Annetk

Ik krijg uit het niets een nota van een incassobureau. gebeld met Cannock chase en daar werd gegokt dat het om 2014 ging. Aangegeven dat dit niet kon, elders verzekerd. Volgende gok 2013? Ook mis, elders verzekerd. Nou dan geen idee. Vervolgens vandaag wederom een brief dat ik moet betalen, dus hierop wederom gebeld. Het spelletje begint van voren af aan, 2014? 2013? 2012? geen antwoord op de vraag waarom er dan nu ineens post wordt gestuurd door een incassobureau terwijl men moet gokken waarover het gaat. Geen eerdere correspondentie, aanmaning of iets in die richting ontvangen. Men kan toch niet verwachten dat ik op deze wazige gronden ook maar iets ga betalen. Ik houd niet van dit soort spelletjes en verwacht dan ook dat men eerst eens intern zorgt de zaken op orde te hebben. Voor hetzelfde geld is het hele eigen risico wel betaald, want hier geloof ik helemaal niets van. We zijn 4 jaar verder en ik kan al lang geen declaraties meer inleveren, andersom dan ook niet lijkt mij.

Intrekken van deze onterechte vordering bij het incassobureau.
zaken op orde brengen.
Afsluiten van mijn hele dossier en alle gegevens geheel uit het bestand halen, aangezien ik jullie hele administratie niet vertrouw en er zelfs bang voor ben dat mijn gegevens verhandeld zijn. De nota zal niet worden voldaan, aangezien men moet gokken waarop dit betrekking heeft.

Aevitae
    Geachte mevrouw Kuhl,

Wij kunnen u meedelen dat wij het incassodossier per direct intrekken. De rente- en incassokosten hoeft u derhalve niet te voldoen. Wel verzoeken wij u vriendelijk de originele vordering alsnog aan ons te voldoen. Een kopie van de betreffende eigen risico specificatie hebben wij u vorige week doen toekomen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Afdeling Klachtenmanagement
    Aevitae B.V.
    Annetk
    Ik ben het eens met deze oplossing, maar graag had ik dit ook even per brief ontvangen. Desalniettemin tevreden over deze oplossing.

Annetk

Ook een klacht indienen over Aevitae?