Opgelost door Aevitae: Eigenrisico incassobureau

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173082
Gebruiker
Annetk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg uit het niets een nota van een incassobureau. gebeld met Cannock chase en daar werd gegokt dat het om 2014 ging. Aangegeven dat dit niet kon, elders verzekerd. Volgende gok 2013? Ook mis, elders verzekerd. Nou dan geen idee. Vervolgens vandaag wederom een brief dat ik moet betalen, dus hierop wederom gebeld. Het spelletje begint van voren af aan, 2014? 2013? 2012? geen antwoord op de vraag waarom er dan nu ineens post wordt gestuurd door een incassobureau terwijl men moet gokken waarover het gaat. Geen eerdere correspondentie, aanmaning of iets in die richting ontvangen. Men kan toch niet verwachten dat ik op deze wazige gronden ook maar iets ga betalen. Ik houd niet van dit soort spelletjes en verwacht dan ook dat men eerst eens intern zorgt de zaken op orde te hebben. Voor hetzelfde geld is het hele eigen risico wel betaald, want hier geloof ik helemaal niets van. We zijn 4 jaar verder en ik kan al lang geen declaraties meer inleveren, andersom dan ook niet lijkt mij.

De oplossing

Intrekken van deze onterechte vordering bij het incassobureau.
zaken op orde brengen.
Afsluiten van mijn hele dossier en alle gegevens geheel uit het bestand halen, aangezien ik jullie hele administratie niet vertrouw en er zelfs bang voor ben dat mijn gegevens verhandeld zijn. De nota zal niet worden voldaan, aangezien men moet gokken waarop dit betrekking heeft.

2 reacties

  1. Auteur
    Aevitae
    Datum
    Geachte mevrouw Kuhl,

    Wij kunnen u meedelen dat wij het incassodossier per direct intrekken. De rente- en incassokosten hoeft u derhalve niet te voldoen. Wel verzoeken wij u vriendelijk de originele vordering alsnog aan ons te voldoen. Een kopie van de betreffende eigen risico specificatie hebben wij u vorige week doen toekomen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met vriendelijke groeten,

    Afdeling Klachtenmanagement
    Aevitae B.V.
  2. Auteur
    Annetk
    Datum
    Ik ben het eens met deze oplossing, maar graag had ik dit ook even per brief ontvangen. Desalniettemin tevreden over deze oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annetk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aevitae?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen