Opgelost door Aevitae: Gespreid betalen eigen risico kan niet

Alex

Ik wilde mijn eigen risico gespreid betalen. Deze heb ik toen geactiveerd. Toen had ik het geld bij elkaar gespaard om het in een keer af te lossen. Aevitae gebeld om het gespreid betalen te deactiveren en ze zeiden dat ik het geld gewoon kon overmaken. Vervolgens heb ik het geld overgemaakt. Kreeg ik opeens een herinnering dat ik volledige bedrag nog steeds moest betalen. Blijkt een paar maanden later dat ze het terug gestort hadden en de factuur nog steeds open stond. Nu belde ik ze weer op en vroeg of ik gespreid betalen weer kon activeren. Vertelde de jongen vriendelijk dat het geen probleem was en ik de nieuwe afschrijf data weer toegestuurd krijg. Vervolgens krijg ik een paar weken later alsnog een herinnering om het volledige bedrag te betalen. Bel ik weer naar ze op en krijg ik nu te horen dat het niet mogelijk is. En nu word doodleuk verteld dat het opgaat lopen. Bar slechte communicatie. Ik wil het gewoon betalen, maar ik simpelweg niet het volledige bedrag nu liggen.

Gespreid betalen opnieuw te activeren!

Aevitae
    Geachte heer Dengah,U ontvangt vandaag een e-mail van de afdeling Klachtenmanagement. Wij hopen u met het voorstel in deze e-mail van dienst te zijn.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,
    Aevitae
    Alex
    Zeer snelle reactie op mijn klacht en Aevitae heeft het netjes opgepakt! Tevreden!

Alex

Ook een klacht indienen over Aevitae?