Klacht Aevitae: Onvindbare premies aanvullende verzekeringen 2015

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 85094
Gebruiker
karimmaassen
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Het is mij op dit moment onduidelijk wat de premies zijn voor de aanvullende verzekeringen van Aevitae voor 2015. De basisiverzekeringen zijn wél bekend, maar de aanvullende niet.

De oplossing

Helderheid over de premies en dekkingen van de aanvullende verzekeringen.

6 reacties

  1. Auteur
    karimmaassen
    Datum
    Om 13:42 vandaag gemaild:Geachte heer, mevrouw,
    Graag verneem ik van u de premies en dekkingen van zowel uw basis- als uw aanvullende zorgverzekeringen voor 2015.
    Met vriendelijke groet,
    Karim Maassen
  2. Auteur
    karimmaassen
    Datum
    Vooralsnog geen reactie van Aevitae via e-mail.
  3. Auteur
    Aevitae
    Datum
    Geachte heer Maassen,
    Aan de hand van uw naam en adresgegevens kunnen wij helaas geen polisnummer van u achterhalen in onze administratie. Wij verzoeken u vriendelijk om uw overeenkomstnummer of de gegevens van de overeenkomsthouder rechtstreeks aan ons door te geven via klachtenmanagement@aevitae.com.
    Daarna zullen wij op korte termijn uw klacht beantwoordenWij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten,
    Aevitae
  4. Auteur
    karimmaassen
    Datum
    Waarom kunt u niet publiekelijk de premies van uw aanvullende verzekeringen melden?
  5. Auteur
    Aevitae
    Datum
    Geachte heer Maassen,
    Wij zijn namens vele partijen uitvoerder van diverse zorgverzekeringen. Daardoor is het niet mogelijk om alle premies bekend te maken op onze internetsite. Voor onze Aevitae aanvullende verzekeringen kunt u wel een polis afsluiten via onze website. Wegens onderhoudswerkzaamheden is het echter niet mogelijk om deze vandaag te raadplegen. Deze zijn binnenkort weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten,
    Aevitae
  6. Auteur
    karimmaassen
    Datum
    Beste Aevitae,De premies voor uw bassiverzekeringen zijn weliswaar bekend, maar die van de aanvullende paketten niet. Misschien dat ik het verkeerd heb begrepen, maar moesten de premies en de voorwaarden niet uiterlijk 19 november bekend gemaakt zijn geworden?Uw website geeft inderdaad de premies voor de aanvullende verzekeringen in ieder geval sinds de 19e november niet correct weer. Uw premieberekenaar valt terug op de premies van 2014.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
karimmaassen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aevitae?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen