Klacht Aevitae: Onvindbare premies aanvullende verzekeringen 2015

karimmaassen

Het is mij op dit moment onduidelijk wat de premies zijn voor de aanvullende verzekeringen van Aevitae voor 2015. De basisiverzekeringen zijn wél bekend, maar de aanvullende niet.

Helderheid over de premies en dekkingen van de aanvullende verzekeringen.

Om 13:42 vandaag gemaild:Geachte heer, mevrouw,
    Graag verneem ik van u de premies en dekkingen van zowel uw basis- als uw aanvullende zorgverzekeringen voor 2015.
    Karim Maassen
    karimmaassen
    Vooralsnog geen reactie van Aevitae via e-mail.
    Geachte heer Maassen,
    Aan de hand van uw naam en adresgegevens kunnen wij helaas geen polisnummer van u achterhalen in onze administratie. Wij verzoeken u vriendelijk om uw overeenkomstnummer of de gegevens van de overeenkomsthouder rechtstreeks aan ons door te geven via klachtenmanagement@aevitae.com.
    Daarna zullen wij op korte termijn uw klacht beantwoordenWij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten,
    karimmaassen
    Waarom kunt u niet publiekelijk de premies van uw aanvullende verzekeringen melden?
    Geachte heer Maassen,
    Wij zijn namens vele partijen uitvoerder van diverse zorgverzekeringen. Daardoor is het niet mogelijk om alle premies bekend te maken op onze internetsite. Voor onze Aevitae aanvullende verzekeringen kunt u wel een polis afsluiten via onze website. Wegens onderhoudswerkzaamheden is het echter niet mogelijk om deze vandaag te raadplegen. Deze zijn binnenkort weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten,
    karimmaassen
    Beste Aevitae,De premies voor uw bassiverzekeringen zijn weliswaar bekend, maar die van de aanvullende paketten niet. Misschien dat ik het verkeerd heb begrepen, maar moesten de premies en de voorwaarden niet uiterlijk 19 november bekend gemaakt zijn geworden?Uw website geeft inderdaad de premies voor de aanvullende verzekeringen in ieder geval sinds de 19e november niet correct weer. Uw premieberekenaar valt terug op de premies van 2014.

karimmaassen

Ook een klacht indienen over Aevitae?