Opgelost door Aevitae: Overstap van Aevitae naar Zilverkruis problemen want Aevitae blijft factureren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104699
Gebruiker
Theo Gosselink
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar december zijn we overgestapt van Aevitae naar Zilverenkruis.
Netjes een brief van zilerenkruis gehad dat zij Aevitae hadden opgezegd. Mooi.

Alleen blijft Aevitae factureren en van de rekening afschrijven.
Alles gestorneerd over 2015 en nu komen de aanmaningen.
Natuurlijk tig keer gebeld maar er wordt gewoon niet opgenomen (overdag).
Ook contactformulier ingevuld, geen reactie.

Weer proberen te bellen en eindelijk in maart contact. Moest maar een e-mail schrijven met alle info want er was niet opgezegd...
"ik heb een bewijs van zilverenkruis"
"Kan wel zijn, maar wij hebben geen opzeggen dus u blijft betalen"

Dit gaat toch nergens over?
Ik heb de e-mail geschreven, inclusief de brief van zilverkruis zodat men alle info heeft.
Zij gaan er over vergaderen of het mogelijk opgelost zou kunnen worden...

In afwachting.
Waar wanneer komt er antwoord?

De oplossing

Ik wil af van het contract en compensatie met terugwerkende kracht tot 1-1-2015.

4 reacties

  1. Auteur
    Aevitae
    Datum
    Geachte heer Gosselink,Hartelijk dank voor uw schrijven. U ontvangt binnen enkele dagen een schriftelijke reactie van Klachtenmanagement. Met vriendelijke groet,
    Klachtenmanagement Aevitae B.V.
  2. Auteur
    Theo Gosselink
    Datum
    Ik wacht met spanning af.
    Wordt vervolgt.
  3. Auteur
    Theo Gosselink
    Datum
    Vandaag een brief ontvangen van Aevitae.
    Men bleek de opzegging wel ontvangen te hebben. Alleen deze was nog niet verwerkt.
    Ze hebben keurig excuses aangeboden en de incasso's terug gedraaid. Tevens een mooie waardebon als tegemoetkoming. Kortom, keurig en snel opgelost na deze klacht.
  4. Auteur
    Theo Gosselink
    Datum
    Keurig opgelost.
    Hulde.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theo Gosselink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Aevitae?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen