Klacht Aevitae: Slecht service and you do not pay the invoices that needs to be paid,

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376944
Gebruiker
Melanie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

MISS [naam verwijderd door moderator] who was very very rude, and did not want to answer my questions, has told me this is incorrect , and we only have 6 ,she was using bad lanugae, she called names like [verwijderd door moderator],, i find this disgracfull that you even hire someone like this,in your bussiness, really disgracfull she then told me i had 10 x fysio but not within Holland but outside ? i have no words for this ,,[verwijderd door moderator] Company

Mvg [verwijderd door moderator]

De oplossing

[verwijderd door moderator] and pay what needs to be paid,, stop lverwijderd door moderator] ,

YOU ARE AN INSURANCE COMPANY [verwijderd door moderator]

1 reactie

  1. Auteur
    Aevitae
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw [naam verwijderd door moderator],

    Een reactie op uw klacht hebben wij naar uw privé e-mailadres gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Aevitae
    Klachtenmanagement

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Melanie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit is Niet OpgelostEigen Risico Op 12 juli jl. ontvingen wij van u de brief van de betalingsherinnering van € 38,00. Deze betalingsherinnering heeft betrekking op een eigen risico vordering. Het betreft een bedrag van € 22,52 voor uw echtgenoot en voor u bedraagt het eigen risico € 15,48. De eigen risico factuur kunt u raadplegen via Mijn Aevitae.DIT WERKT NIET De factuur van € 38,00 betreft het wettelijk eigen risico. Wij verzoeken u vriendelijk om de factuur van € 38,00 binnen 14 dagen aan ons te betalen. U kunt het bedrag overmaken op banknummer NL48 RABO 0333 3915 86 t.n.v. Aevitae B.V. te Heerlen onder vermelding van 41142635. thats there answer still not explaininf for what this amount is for,
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Aevitae?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen