Wij vinden dat Afbouw Seijger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Afbouw Seijger: Onafgemaakte, lekkende en gebarste glazen terrasoverkapping
Details
Klacht
Na ons eerste contact in
maart, hebben we met mnr [naam verwijderd door moderator] (aannemer) afgesproken dat hij een houten terrasoverkapping met glas bedekking zou plaatsen. Na een aanbetaling van €1500,- voor het glas en ook €1500,- voor het (Douglas) hout zou hij beginnen met de bouw.
Mnr is in totaal 18 (!) keer niet op komen dagen zonder enige afzegging. De houten balken zijn verkeerd opgemeten en afgezaagd en weer ertussen geplakt. De glasplaten waren ook verkeerd opgemeten: tijdens een poging om het zelf bij te zagen, is een gelaagde glasplaat dan ook gebarsten. Andere twee platen zijn gebarsten tijdens de plaatsing. Kortom, niets is af en nu , ruim twee maanden later, zit ik met een lekkende en een met gebroken glazen bedekte overkapping. Het hout is niet behandeld, plaatselijk ingescheurd, gebarsten en niet geschuurd.
Na de laatste keer dat hij niet kwam opdagen, heb ik hem gebeld en gezegd zelf te bellen voor nieuwe glasplaten. Wederom geen respons. Ik heb dan ook het glasbedrijf gebeld waar de platen en gevraagd om nieuwe platen. Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat ze mnr Seijger gewaarschuwd hebben dat de bestelde platen van 4.4.2 geen goede keuze waren voor onze maten en dat de factuur slechts €826,- was. Mnr Seijger beweerd zelf bij te hebben moeten leggen op onze aanbetaling van €1500,- voor het glas?
Kortom, ik zit met een verlies van €3000,-, puinhoop in mijn tuin, een gebarsten lekkende overkapping . Nu eist hij na twee maanden, 18 keer niet opdagen en mij achtergelaten te hebben met een stukke lekkende overkapping(die ik nu helemaal opnieuw moet laten maken en betalen) de rest van het geld met een bedreiging dat hij anders wel even de boel komt kleinmaken met een kettingzaag?!
Gewenste oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.