Klacht Affinitas: Misleidende reclame

Klachtnummer
# 37608
Gebruiker
frietje12
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op facebook werd ik benaderd door een advertentie van een datingsite waar ik me gratis kon aanmelden.Na het invullen van mijn gegevens en de vragenlijst van betreffende site kreeg ik ineens een venster waarin ik moest betalen.
Voelde me genept maar heb een maand lidmaatschap a 9.95 euro genomen want niet geschoten is altijd mis.
Achteraf bleek de site 118 euro van mijn rekening had gehaald.
Mijn opzeggings e-mail hebben ze ontvangen,moet binnen 7 dagen, maar ze hebben het erg druk met het beantwoorden van emails dus moet ik even geduld hebben!!
Als je het telefoonnummer,een 0900 nummer,belt sta je eeuwen in de wacht door drukte of krijg je te horen dat er een storing is opgetreden.
Oftewel ik krijg mijn geld niet terug.Misdadige praktijken noem ik dat!
Wat kan ik in dit geval doen?

Met vriendelijke groet,

Yvonne Frietman,
Hoogvliet.

emailadres:yvonnefrietman@online.nl

De oplossing

Ik wil mijn te veel betaalde geld terug.
Het bedrag van teruggave is 108 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    Affinitas
    Datum
    Beste mevrouw Frietman,Onze excuses voor de verlate reactie op uw klacht. Ik hoop dat deze in de tussentijd naar wens is afgehandeld.Mocht u nog vragen en/of feedback voor ons hebben, kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice: support@edarling.nlMet vriendelijke groet,Het eDarling-team

Ook een klacht indienen over Affinitas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen