Klacht Affinitas: Misleidende reclame

frietje12

Op facebook werd ik benaderd door een advertentie van een datingsite waar ik me gratis kon aanmelden.Na het invullen van mijn gegevens en de vragenlijst van betreffende site kreeg ik ineens een venster waarin ik moest betalen.
Voelde me genept maar heb een maand lidmaatschap a 9.95 euro genomen want niet geschoten is altijd mis.
Achteraf bleek de site 118 euro van mijn rekening had gehaald.
Mijn opzeggings e-mail hebben ze ontvangen,moet binnen 7 dagen, maar ze hebben het erg druk met het beantwoorden van emails dus moet ik even geduld hebben!!
Als je het telefoonnummer,een 0900 nummer,belt sta je eeuwen in de wacht door drukte of krijg je te horen dat er een storing is opgetreden.
Oftewel ik krijg mijn geld niet terug.Misdadige praktijken noem ik dat!
Wat kan ik in dit geval doen?

Yvonne Frietman,
Hoogvliet.

emailadres:yvonnefrietman@online.nl

Ik wil mijn te veel betaalde geld terug.
Het bedrag van teruggave is 108 euro.

Affinitas
    Beste mevrouw Frietman,Onze excuses voor de verlate reactie op uw klacht. Ik hoop dat deze in de tussentijd naar wens is afgehandeld.Mocht u nog vragen en/of feedback voor ons hebben, kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice: support@edarling.nlMet vriendelijke groet,Het eDarling-team

Ook een klacht indienen over Affinitas?