Klacht Affinitas: Onterechte facturatie.

Sannepan

Onderstaande reactie kreeg ik op mijn klacht:
a. ik heb tijdig opgezegd en vragen hier na ruim een jaar bewijs van: Bewijs zelf maar dat ik dat niet gedaan heb
b. als dat waar zou zijn heb hadden ze een herinnering moeten sturen
c. onderstaande reactie geeft aan dat de "openstaande betaling" niet in rekening wordt gebracht: Dan is het nu toch klaar?????? Waarom moet ik dan nog net jullie klantenservice contact opnemen?

Zoals in de eerste reactie is aangegeven, zullen wij de openstaande betaling niet in rekening brengen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice; zij kunnen u verder assisteren.

Het eDarling-team

Geen ongewenste emails en/of rekeningen meer aub

Affinitas
    Beste mevrouw den Dikken,

a. Wij vragen slechts een bewijs om ons systeem op fouten te decteren en zo onze dienstverlening te verbeteren.

b. Wij sturen te allen tijde een herinnering van een openstaande betaling.

c. Daar u aangaf opnieuw geïnteresseerd te zijn in een lidmaatschap, raden wij u aan direct contact op te nemen met onze klantenservice; zij kunnen u hierbij verder helpen.

Het is nooit onze bedoeling geweest uw privacy te schaden, echter is ons niet duidelijk welke gegevens u exact bedoeld. Onze welgemeende excuses!

Het eDarling-team
    Sannepan
    a) Ik vraag hetzelfde bewijs waar jullie niet op ingaan
    b) Ik heb nooit een herinnering gehad
    c) Ik heb geen interesse in de site, ik heb info opgevraagd ter vergelijking ivm onderzoek
    d) Mijn privacy is wel degelijk geschonden, waarbij jullie de Nederlandse Wet op de Privacy hebben geschonden, hetgeen strafbaar is.
    Affinitas
    Beste mevrouw van Dikken,

a. U geeft aan de opzegging tijdig verstuurd te hebben en wij geven aan deze nooit ontvangen te hebben. U bent in dit geval dus de enige die iets kan bewijzen daar wij überhaupt geen bewijs kunnen hebben van het feit dat wij niets van u hebben mogen ontvangen. Ik ga ervan uit dat u dit begrijpt.

b. Wat voor herinnering bedoeld u overigens; een herinnering dat u tijdig dient op te zeggen? Wij geven bij aankoop meerdere malen aan dat het abonnement automatisch wordt verlengd, maar wij sturen geen herinneringsmail op het moment dat het lidmaatschap verlengd wordt.

c. Dit had ik uit uw eerdere klacht begrepen; excuses wanneer ik het onjuist heb opgevat.

d. Zoals ik in mijn eerdere reactie aangaf, begrijp ik niet precies waar u op doelt. Nogmaals mijn excuses! Graag hoor ik van u alsnog welke gegevens wij ongewenst openbaar hebben gemaakt, zodat wij dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen.

U wilt graag dat wij de openstaande betaling laten vervallen en wanneer blijkt dat het bedrag onterecht in rekening is gebracht, zullen wij dit ook met plezier doen. Hiervoor vragen wij echter een bewijs van het feit dat u tijdig heeft opgezegd. Dit kan middels de door u verzonden e-mail of de door ons verzonden bevestigingsmail. Indien u hier niet toe bereid bent, herroepen wij ons op de Algemene Voorwaarden waarmee u bij aankoop heeft ingestemd.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop dat we het daarna af kunnen sluiten.

Het e-Darling team

Sannepan
    Kennelijk lezen jullie niet goed en kiezen jullie voor onwaarheden. Triest hoor.
    Maar goed nogmaals: Geen herinnering gehad en tijdig opgezegd.
    En gezien jullie bewijs van mij willen en jullie mij geen bewijs willen leveren, is het duidelijk toch?

Ook een klacht indienen over Affinitas?