Klacht Affinitas: Onterechte facturatie

Sannepan

Ik heb Edarling een vraag gestuurd wat de kosten zijn voor een abonnement.
Krijg ik een factuur dat ik van 2014 nog zou moeten betalen!

Onterechte factuur wegstrepen, en mij niet meer onnodige en ongewenste emails sturen

Affinitas
    Beste mevrouw van Dikken,

Hartelijk dank voor uw bericht. Onze klantenservice heeft u echter juist ingelicht; u heeft nog een achterstallige betaling open staan. In plaats van het gebruikelijke betaalovezicht, ziet u nu deze melding. Indien u interesse heeft in een nieuwe lidmaatschap, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: support@edarling.nl. Zij kunnen u informeren over onze tarieven en u verder helpen bij het afsluiten van een nieuw abonnement.

U heeft nog een betaling openstaan doordat uw vorige lidmaatschap automatisch is verlengd. Mocht u dit nu willen voorkomen, raadt ik u aan het lidmaatschap tijdig op te zeggen. Omdat u tijdens de verlenging geen gebruik heeft gemaakt van de premiumfuncties, zullen wij u van de kosten ontzien.

Wij danken u voor uw vertrouwen!

Uw team van eDarling

Sannepan
    Klopt helemaal niet: Als jullie mijn opzegging te laat verwerken is dat jullie zaak , niet de mijne.
    daarnaast: Nooit wat gehoord en nu na een jaar ineens dit? Slaat ook nergens op
    Affinitas
    Beste mevrouw van Dikken,

Uw lidmaatschap is op 09.05.2014 met een maand verlengd, waarnaar wij op 13.05.2014 uw opzeggingen hebben mogen ontvangen. Het lidmaatschap is toentertijd per direct stopgezet waardoor er op 09.06.2014 geen nieuwe verlenging heeft plaatsgevonden. Voor deze maand verlenging hebben wij geen betaling mogen ontvangen waardoor u nu betaling heeft openstaan.

Mocht bovenstaande informatie onjuist zjin en heeft u wel tijdig een e-mail verstuurd, ontvangen wij hiervan graag een bewijs zodat het ons kan helpen dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Zoals in de eerste reactie is aangegeven, zullen wij de openstaande betaling niet in rekening brengen. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice; zij kunnen u verder assisteren.

Het eDarling-team
    Sannepan
    Niet afgehandelt en zeker niet akkoord

Sannepan

Ook een klacht indienen over Affinitas?