Klacht Affinitas: stiekem automatisch verlengen en betalen

Nadia

Na een periode van maanden lidmaatschap op de site www.edarling.nl wordt blijkbaar het "lidmaatschap" automatisch verleng voor onbepaalde duur. En op basis van een eerste iDeal betaling voor uitsluitend die 12 maanden wordt blijkbaar ook toestemming gegeven voor een onbeperkt aantal afschrijvingen daarna. Het lijkt op automatische incasso, maar toch net wat anders.
EDarling zelf boekt niets terug, mijn bank gaat onderzoeken naar de mogelijkheden omdat ze telkens als "eenmalige machtiging" worden verwerkt. Iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

Ik dacht dat we dat tijdperk van "stiekem automatisch verlengen en betalen" voorbij waren?

Mails sturen naar support@edarling.nl blijven steevast onbeantwoord en op hun telefoonnummer is al dagenlang “een technische storing”. Is er geen dienst waar ik hiervoor terecht kan? Dit is ronduit frustrerend!!

Affinitas
    Beste mevrouw Naringa,Mijn excuses voor het misverstand dat over deze verlenging is ontstaan. Echter, al onze abonnementen worden automatisch verlengd. Dit wordt onder andere in de welkomstmail gecommuniceerd en is nogmaals na te lezen in de Algemene Voorwaarden.Daar wij geen opzegging van u hebben ontvangen, is het abonemment automtasich verlengd. Om u toch van dienst te kunnen zijn, heeft mijn collega het abonnement alsnog stop gezet.Zij heeft vorige week donderdag (20-11-2014) ook op uw e-mail gereageerd; ik hoop dat u deze heeft onvangen.Mocht u verder nog vragen en/of feedback voor ons hebben, horen wij dit graag (support@edarling.nl)Ik hoop dat we voor nu een passende oplossing hebben gevonden.Met vriendelijke groet,eDarling

Ook een klacht indienen over Affinitas?