Klacht Affinitas: stiekem automatisch verlengen en betalen
Details
Klacht
Na een periode van maanden lidmaatschap op de site www.edarling.nl wordt blijkbaar het "lidmaatschap" automatisch verleng voor onbepaalde duur. En op basis van een eerste iDeal betaling voor uitsluitend die 12 maanden wordt blijkbaar ook toestemming gegeven voor een onbeperkt aantal afschrijvingen daarna. Het lijkt op automatische incasso, maar toch net wat anders.EDarling zelf boekt niets terug, mijn bank gaat onderzoeken naar de mogelijkheden omdat ze telkens als "eenmalige machtiging" worden verwerkt. Iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven.
Ik dacht dat we dat tijdperk van "stiekem automatisch verlengen en betalen" voorbij waren?
Mails sturen naar support@edarling.nl blijven steevast onbeantwoord en op hun telefoonnummer is al dagenlang “een technische storing”. Is er geen dienst waar ik hiervoor terecht kan? Dit is ronduit frustrerend!!
Gewenste oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.