Klacht Affinitas: Ten onrechte geld van mijn rekening gehaald.

Klachtnummer
# 45778
Gebruiker
moni62
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ten onrechte 44,90 euro van mijn rekening afgehaald want ik heb geen machtiging afgegeven. Mijn bank gebeld en die kon het niet terug storten.

De oplossing

ik wil mijn geld terug

5 reacties

  1. Auteur
    Affinitas
    Datum
    Beste mevrouw van den Bongaard,Onze excuses voor de verlate reactie op uw klacht. Ik hoop dat deze in de tussentijd naar wens is afgehandeld.Mocht u nog vragen en/of feedback voor ons hebben, kunt u te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice: support@edarling.nlMet vriendelijke groet,Het eDarling-team
  2. Auteur
    moni62
    Datum
    Nee absoluut niet jullie hebben gewoon een incassobureau ingeschakeld en een dubbele prijs gevraagd. Ik heb dit betaald maar jullie zijn oplichters! Gewoon incasso van mijn rekening terwijl ik nooit een handtekening heb gezet hiervoor nog toestemming heb gegeven.
  3. Auteur
    Affinitas
    Datum
    Beste mevrouw van den Bongaard,Ik vind het erg spijtig dat er misverstanden zijn ontstaan omtrent uw aankoop. Al onze producten worden ook in de vorm van een abonnement aangeboden, zoals wordt vermeld op de aankooppagina en bij het bevestigen van de aankoop. Mijn excuses dat dit niet duidelijk was.Wij gaan kijken hoe we dit soort misverstanden in de toekomst kunnen voorkomen.Met vriendelijke groet,Het eDarling-team
  4. Auteur
    moni62
    Datum
    Ik had een aanbieding van een half jaar genomen en dat werd na een half jaar in een keer omgezet in maandelijkse betalingen. Hier had/heb ik nooit voor gekozen ,nog toestemming gegeven om geld van mijn rekening af te halen via automatische incasso.
    een bewijs door middel van een handtekening kunnen jullie dan ook niet overleggen.
  5. Auteur
    Affinitas
    Datum
    Beste mevrouw van den Bongaard,U abonnement is automatisch verlengd geworden daar wij geen opzegging van u hebben ontvangen. Dat uw abonnement automatisch verlengd zou worden, is u op meerdere momenten onder de aandacht gebracht (bij promotie, het bestellen, de bevestingsmail en het is te allen tijde terug te vinden in het eigen profiel). Onze excuses dat hier alsnog misverstanden over zijn ontstaan. Met vriendelijke groet,Het eDarling-team