Klacht Afslankringen.nl: Afslankringen werken niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135055
Gebruiker
CarolaH
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2weken geleden de ringen gekocht na het lezen van alle positieve reacties op hun site en Facebook pagina. Heb de ringen braaf 2 weken lang gedragen, al liep het voor geen meter. Nu na 2 weken nog geen grammetje gewicht verloren, terwijl dit wel wordt belooft door afslankringen. Heb vanmiddag mijn bevindingen op hun Facebook pagina gezet dat ik er niet mee ben afgevallen. Mijn reactie is door hen verwijderd zoals ze met alle negatieve reacties doen. Afslankringen is misleidend en pure geldklopperij

De oplossing

Afslankringen moet stoppen met hun misleidende praatjes

2 reacties

  1. Auteur
    Afslankkringen.nl
    Datum
    Beste Carola,

    Ten eerste vinden wij het zeer spijtig dat u via deze weg een oplossing zoekt. Ons afslank team is 7 dagen per week via e-mail of telefoon bereikbaar. Wij hebben helaas geen telefoontje ontvangen voor een mogelijke oplossing omtrent uw klacht.

    Wij van afslankringen.nl hebben klanten zeer hoog in het vaandel staan. Dat is tevens onze kracht mede met goede producten dat ons als bedrijf zo succesvol heeft gemaakt. We hebben duizenden mensen op Facebook, elke 6 seconden wordt er een reactie geplaatst en we krijgen meer dan 160 prive berichten per uur binnen dat 24 uur per dag en 7 dagen in de week. Voor ons team is het een onmogelijke opgave alles via Facebook te controleren noch vragen, klachten te behandelen. We verwijderen tevens nooit reacties, wel hebben wij een filter dat spam en bepaald taalgebruik oppakt en indien de gebruiker blokkeert. Dit alleen met een preventieve werking voor spam en raar taalgebruik met doel onze facebook fans / klanten te beschermen.

    Wij zijn open en eerlijk, staan dicht bij de klant en zijn zowel per e-mail als telefoon bereikbaar. In alle correspondentie vindt u die gegevens terug. Misleiden doen wij dus niet, we hebben alles open en bloot op de website en in correspondentie staan. Op de website staat tevens ook geen misleidende teksten. Wat u precies met "Geldklopperij" bedoeld snappen wij dan ook niet, de prijzen staan helder aangegeven en u hebt ook van deze prijzen gebruik gemaakt. We doen dus wat we beloven. U koopt een setje afslankringen, heeft deze betaald en wij leveren netjes.

    In uw klacht proeven wij meer een soort van "teleurstelling". Wij verkopen geen wonder ringen die u in 1 week maatje 36 geeft. Dit beweren wij ook niet. We kunnen helaas ook niet zien als u nu wel of niet af bent gevallen. U mag ons maandag bellen op 0546-702037 en vragen naar de manager. We zullen dan kijken hoe we u kunnen helpen zodat u alsnog een goed gevoel bij ons bedrijf krijgt. We wachten uw belletje af. Groet.
  2. Auteur
    CarolaH
    Datum
    Ik ga geen gebruik maken om te reageren. Vind het nog steeds misleidende informatie om af te vallen. Totaal geen behoefte aan verder contact

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CarolaH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Afslankringen.nl?