Klacht Afslankringen.nl: Product annuleren, Herroepingsrecht gebruiken!

Doiinaa

Ik heb op hun site Wonder Patch besteld voor de buik heb gekozen voor achteraf betalen via Billink. Gegarandeerd succes zeggen ze! zo niet; "niet goed geld terug"!
Ze werken totaal niet! dus heb ze al meerdere keren gemaild met de klacht dat ze niet werken en ik dus niet ga betalen. Vervolgens reageren ze niet en ze hebben hem wel ontvangen want kreeg ontvangstbevestiging. Heb ze vaak gebeld maar ze nemen niet op of je word onwijs lang in de wacht gezet. Met andere woorden je krijgt ze op geen enkele manier te pakken!
Heb dus Billink benaderd en die wilden me ook niet helpen, na vaak tegen hun te hebben gezegd dat ik niet ga betalen omdat het niet werkt en ik hun niet kan bereiken, hadden ze gezegd dat ze me mail eindelijk naar hun door sturen. Vervolgens krijg ik opnieuw een betaling herinnering dus ik stuurde naar Billink dat hun mijn mail met annulering naar hun door zouden sturen en ik nu evengoed weer een herinnering krijg. Billink antwoorden ermee dat ik mijn product retour moet sturen volgens de retour voorwaarden van afslankringen.nl als ze opletten hebben ze dus gezien dat het ondertussen al een maand geleden is maar oke ik stuur het als hun zeggen dat ik dat moet doen doe ik dat.
Ik heb dus 1 retour gestuurd (had 2 pakjes) met een klacht brief bij het product met daarin wat ik nu hierboven heb verteld. Je moet het wel aangetekend sturen (€8,35) anders kunnen ze hem niet in behandeling nemen! Belachelijk! maar oke.. krijg ik dus een mail van ze dat ze hem niet in behandeling kunnen nemen omdat ik niet binnen de 14 dagen zit! Ik heb in die brief duidelijk gezet dat ik het evengoed moest opsturen van Billink!
Afslankringen.nl zijn zeker weten oplichters en proberen op allerlei manieren (zoals aangetekend retouren) geld te ontvangen. Billink werkt voor hun maar wil mij niet helpen en zegt (ondanks dat ik al zo vaak heb aangegeven dat je ze op geen enkele manier kan bereiken) dat ik contact met hun moet opnemen.
Tot nu toe is de rekening die ik zou moeten betalen €30,31. Maar dat ga ik dus niet doen. Ik heb ALLES bewaard dus heb bewijzen van alle mailtjes!

Annuleren!!!! Ze hebben herroepingsrecht!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren