Klacht AfterPay: Aanmaningen voor een niet geleverde bestelling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 608912
Gebruiker
Gamelaptop82
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik blijf aanmaningen krijgen van een bestelling die door de webshop is geannuleerd, wegens leveringsproblemen.

De webshop zegt de betalingsopdracht eruit te hebben gehaald en AfterPay zegt niks te kunnen doen. Gevolg de aanmaningen blijven komen. Zelfs mijn mails met de correspondentie tussen webshop en mij zijn niet afdoende om de aanmaningen te stoppen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de aanmaningen stoppen en dat AfterPay contact zoekt met de webshop. Ik heb ze beide in dezelfde mail gemaild met mijn grieven, maar men weigert met elkaar te mailen/bellen.

Ik ben het echt zat ik heb reeds gebeld en gemaild, nu intussen ben ik er al uren mee kwijt.
Geboden oplossing
De webshop heeft meerdere malen aangegeven de opdracht te sluiten. Kunnen jullie niet gewoon de telefoon pakken en ze bellen? Deze zaak sleept al maanden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen