Klacht AfterPay: Afterpay is echt een ruk organisatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 608047
Gebruiker
Patricia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb nooit facturen van Afterpay ontvangen en toch rekenen ze incasso kosten. Ik probeer app te installeren en krijg ook geen e-mail binnen. Klantenservice sturen elke keer nieuwe code die niet binnenkomt. Bij navraag van 25 mails heen en weer krijg ik uiteindelijk een summier overzicht met wat er openstaat met incasso kosten zonder bewijs dat er factuur gestuurd is, die kunnen ze ook niet per post versturen. Raar verhaal en ik vind ze echte dieven.

Gewenste oplossing

Incasso kosten laten vervallen gezien ze noot een factuur of herinnering gestuurd hebben.
Geboden oplossing
Dit is al gebeurd Anouk, ik heb nog steeds niets ontvangen... maar dat was wel te verwachten als ik geen mails van jullie ontvang.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen