Klacht AfterPay: AfterPay stuurt onterecht dreignota,s
Details
De klacht
mh. Op 14 apr. 2016 bestelling gedaan bij Autoverleden . Op 15 Apr. nota ontvangen Eu. 7.50 .van Afterpay. . Op 3 mei betaald per ING. Op 5 Mei afgeschreven. In 2 keer[ .foutje van de bank] eu 2.55 + 5.00 = 7.55 eu. Op 6 Mei e.mail van AfterPay : Bedankt voor de betaling.Alles is volledig voldaan. kenmerk .Op 19 mei de eerste onterechte nota van afterPay van 7.55 + 6.00 = 13.55 ,met een nieuw nummer. Op 23 mei gebeld met klantens. [naam verwijderd door moderator] .U hebt gelijk alles is betaald. We zullen nota uit het bestand halen.Op 26 mei de 2 de dreignota!! Opnieuw klanten sevice [naam verwijderd door moderator] . Ja u hebt gelijk No. wordt verwijdert. Op 2 juni de derde dreignota .bedrag is opgelopen tot 22.05 eu. Wij hebben maar EEN keer een bestelling gedaan en correct betaald!! is een nota voor een niet bestaande bestelling.De oplossing
Stoppen met onterechte Nota,s waar geen bestelling voor is gedaan. En graag een e.mail dat alles in orde is { zoals door de klantenservice al 2 keer is beloofd] . En een excuus van AfterPay . { En waar kan ik mijn telefoonkosten declareren ]De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.