Klacht AfterPay: AfterPay stuurt onterecht dreignota,s

Janboerema

mh. Op 14 apr. 2016 bestelling gedaan bij Autoverleden . Op 15 Apr. nota ontvangen Eu. 7.50 .van Afterpay. . Op 3 mei betaald per ING. Op 5 Mei afgeschreven. In 2 keer[ .foutje van de bank] eu 2.55 + 5.00 = 7.55 eu. Op 6 Mei e.mail van AfterPay : Bedankt voor de betaling.Alles is volledig voldaan. kenmerk .Op 19 mei de eerste onterechte nota van afterPay van 7.55 + 6.00 = 13.55 ,met een nieuw nummer. Op 23 mei gebeld met klantens. [naam verwijderd door moderator] .U hebt gelijk alles is betaald. We zullen nota uit het bestand halen.Op 26 mei de 2 de dreignota!! Opnieuw klanten sevice [naam verwijderd door moderator] . Ja u hebt gelijk No. wordt verwijdert. Op 2 juni de derde dreignota .bedrag is opgelopen tot 22.05 eu. Wij hebben maar EEN keer een bestelling gedaan en correct betaald!! is een nota voor een niet bestaande bestelling.

Stoppen met onterechte Nota,s waar geen bestelling voor is gedaan. En graag een e.mail dat alles in orde is { zoals door de klantenservice al 2 keer is beloofd] . En een excuus van AfterPay . { En waar kan ik mijn telefoonkosten declareren ]

AfterPay
    Geachte heer Boerema,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het lijkt alsof er een dubbele order is ontstaan bij uw bestelling. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de webshop hierover, helaas heb ik die niet kunnen bereiken.

In week 23 ga ik opnieuw contact opnemen met de webshop. Als ik meer informatie voor u heb, neem ik per e-mail contact met u op.

Amanda
    AfterPay
    Beste heer Boerema,

De webshop heeft aan ons bevestigd dat zij de onterechte bestelling gaan annuleren. Dit doen zij op 16 juni. U ontvangt na 16 juni van ons een bevestiging van de annulering.

Wij bedanken u voor het melden van uw klacht en zijn blij dat het wordt opgelost.

Petra

Ook een klacht indienen over AfterPay?