Klacht AfterPay: Bestelling niet aanvaard

Klachtnummer
# 345665
Gebruiker
mcali01
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou graag op alternate.nl iets bestellen maar mijn bestelling is niet aanvaard??
Wat is hier de reden van?

Als er een betalingslimiet op zit, zou ik die graag dan willen verhogen.

Bijvoorbaat dank

De oplossing

Ik zou graag wel weer willen bestellen met AfterPay. Ongeacht wat

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste, bedankt voor jouw bericht. Ik heb je per e-mail een antwoord gestuurd. Met vriendelijke groet, AfterPay

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen