Klacht AfterPay: Betaling geweigerd

Klachtnummer
# 324690
Gebruiker
E.Star
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb geprobeerd een item te bestellen en word geweigerd en snap niet waarom, ik heb altijd mijn rekeningen netjes betaald en zou daarom niet begrijpen wat de rede is dat ik afgewezen word.

Gewenste oplossing

Geaccepteerd worden

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste mevrouw Grob,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb u een e-mail gestuurd met uitleg waarom het bestellen niet is gelukt.

    Ik vertrouw erop dat u op deze wijze voldoende bent geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Amanda

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen