Klacht AfterPay: Betaling niet verwerkt en niet te bereiken!

Ontevreden klant van afterpay

Dit bedrijf is de definitie van klantONvriendelijkheid! Zij zijn NIET te bereiken, reageren niet op mails, niet op de contactformulieren via de app, er is nergens een telefoonnummer. Ik heb betalingen overgemaakt op 25 nov 2021, maar deze zijn nog steeds niet verwerkt!!! Heb ook kopie van mijn overschrijving gestuurd. Wel krijg ik herinneringen en verhogingen in mijn app! Inmiddels meer dan 30 berichten van mij verder, heb ik nu maar uit wanhoop de bedragen van de facturen opnieuw via de betaalknoppen in de app overgemaakt om verdere kosten te voorkomen. Wederom gemaild....om moedeloos van te worden... dat ik de bedragen nu 2x heb overmaakt, en dat ik graag de eerste overboeking terug ontvang,
maar nog steeds geen reactie! Ik kan dus fluiten naar mijn reeds overgemaakte bedrag in november. TE BELACHELIJK!

Ik wil dat mijn eerste overboeking van de facturen wordt teruggeboekt, gezien ik nu 2x heb betaald door toedoen van Afterpay omdat zij mijn mails/ contactformulieren niet beantwoorden, dus niet op zoek gaan naar mijn overschrijving , maar wel extra kosten berekenden alsof ik nooit betaald zou hebben....

AfterPay
    Goedemorgen,

Wat vervelend dat je ons niet kan bereiken. Wij zijn telefonisch te bereiken op: 020-7230270 (zie ook: https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/).

Mails beantwoorden wij normaal gesproken binnen 14 dagen, het kan zijn dat we nog niet aan jouw mails zijn toegekomen, excuses hiervoor.

Verder heb ik gezien dat er 1 betaling is overgemaakt voor meerdere orders, helaas is dit niet mogelijk. Ik heb gelijk contact opgenomen met onze financiële afdeling. We hebben het bedrag teruggestort op de rekening waarvan het ook is betaald en staat binnen 10 werkdagen weer op je rekening.

Excuses voor de vertraging en een fijne dag gewenst.

Luen

Ook een klacht indienen over AfterPay?