Klacht AfterPay: Betalingsherinneringen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99932
Gebruiker
Boos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In december een spiegel gekocht en direct betaald, ben nu al maanden bezig met het beantwoorden van aanmaningsbrieven en heb al div. Malen gebeld met de leverancier Decoaction hij zou de zaak geregeld hebben maar ik word gek van alle mail van Afterpay Nb voor een bedrag van 21,90!!! Help aub

De oplossing

Geen mail meer voor een bedrag dat al drie maanden betaald is.

2 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Geachte mevrouw Weps,Hartelijk dank voor u klacht via klachtenkompas.nl.
    Wij hebben uw bestelling en betaling bekeken en contact opgenomen met Decoaction.nl. Wij kunnen u inderdaad bevestigen dat u op tijd betaald heeft aan de webshop Decoaction.nl. De betaling hebben wij inmiddels doorgestort gekregen van Decoaction.nl en op uw order geboekt. De administratiekosten hebben wij voor u gecrediteerd zodat uw order nu volledig betaald en afgehandeld is.
    Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,
    Met vriendelijke groeten,
    Tamara Kers
    Klachten Manager AfterPay
  2. Auteur
    Boos
    Datum
    Pfff dat heeft veel energie en vooral veel boosheid opgeleverd, te vlug betalen wordt zo dus een enorm probleem. Zal nu maar alle @mails weggooien een prullenbak vol intussen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over AfterPay?