Klacht AfterPay: Dief van je portemonnee

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 602216
Gebruiker
s
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Communicatie duurt erg lang of blijft uit. Je probeert dan met ze in contact te komen wat niet lukt. Afterpay helpt de klant niet en zonder te reageren voegen ze steeds opnieuw incasso kosten toe ipv te communiceren en naar oplossingen te kijken!

Gewenste oplossing

Moet nu betalen voor producten die niet geleverd zijn. Geld terug.
Geboden oplossing
Mijn geld nog niet ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    s
    Datum
    Dat klopt inderdaad. Wel bijzonder dat het reageren hier sneller gaat dan al die tijd dat ik weken, maanden contact heb gezocht.
  3. Auteur
    s
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen