Opgelost door AfterPay: Fraude betalingsherinnering AfterPay

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 474810
Gebruiker
notton#456
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vetrouwelijke brief ontvangen van AfterPay met een laatste herrinering voor betalen van een bestelling die ik niet geplaatst heb. Ik ken dit bedrijf niet en heb nooit andere correspondentie van hun ontvangen.

De oplossing

Corrigeren van deze fout.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
notton#456
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na contact klantenservice contact gehad met de fraudedesk van AfterPay. Zij hadden deze transactie al aangemerkt als fraude. Mijn NAW gegevens zijn nu bij hen geblokkeerd en brief kan ik als niet verzonden beschouwen. Tevreden over snelle en correcte afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen