Opgelost door AfterPay: ik betaal wat ik moet betalen dat is € 42,75

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 602387
Gebruiker
Laurens43
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wat een vervelend bedrijf is Afterpay pffffffffffff Kreeg gelijk weer een aanmaning dat ik € 22 moet betalen voor incasso kosten zijn ze gek geworden bij Afterpay? Ze hebben mij nooit eerder een bericht gestuurd dat er een betaling openstaat. Maar in het verleden waren ze al niet zo netjes en daar is niks aan veranderd ze blijven je maar met extra kosten opzadelen lekker verdienen op deze manier. Ik betaal het bedrag wat ik moet betalen dat is € 42,75 dit is wat ik moet betalen. En dan is het voor eens en voor altijd gedaan met dit bedrijf Afterpay never en nooit meer ga ik via Afterpay ooit nog een betaling doen schaamteloos zijn ze bij Afterpay maar daar malen ze niet om. Lees heel veel klachten dat Afterpay niet netjes met klanten omgaat.

Gewenste oplossing

Heeft geen zin om dat weer te zeggen hoe ik geholpen wilt worden want hun wil is hun wet. Maar zal er toch bij zetten dat ze eerst een mail of brief moeten sturen zonder extra kosten maar dat doen ze niet zo als bekend is
Geboden oplossing
Ik heb geen betaaloverzichten en herinneringen van jullie ontvangen. Ik heb mijn mail nagekeken en ook in de spam heb ik hier niks over ontvangen. Ik betaal het bedrag van € 42,75.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen