Klacht AfterPay: Ik heb dat betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355082
Gebruiker
Panter53
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een kut bedrijf is dat aftepay
Ik heb mijn besteling apart opgestuurd gehad van alternate en ze zeggen je moet dat betalen ik heb dat alang betaald nu zeggen ze we willen.mij gegevens hebben dan kunnen wij dat na kijken en dan kunnen wij dat aan jou besteling kopelen dat ga ik dus niet doen en ik heb ook contact met alternate contact gehad zij zeggen vie de mail dat is inderdaat betasld en ik heb heb thoen weer contact gehad met die aftepay masr kpm daar geen stap verder met dat bedrijf en ik heb thoen via klachen.nl een klacht ingedient en nu zeggen ze dat ik op mijn gegevens niks open heb staan ik heb dat gewoon al betaalt en nu sturen ze een brief van intum dat ik 90.06 moet gaan betalen ga dat dus niet doen staat ook bij om de verjaring te sluiten ik kom hier gedn stap verder met dat kut bedrijf
Groet wim balvers oude dukenburgse weg 901 6538na nijmegen

De oplossing

Wil dat die de gezijk ofgelopen is
Ik heb dat alang betaald

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Panter53
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moet contact met hun opnemen dan kunnen ze het na kijken dat ga ik dus niet doen Nu krijg ik een brief intrum justisia krijg er echt de schijt van het was toch opgelost ik moet voor 17 maart 90.06 betalen om de veraring kunnen sluiten ik heb dat betaalt Weet niet waar ze nu mee bezig zijn of ik krijg een fake brief de hele brief klopt niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen