Klacht AfterPay: Intrekken administratiekosten/restantbetalingen

Klachtnummer
# 286701
Gebruiker
Liesbeth63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had heel veel betalingsregelingen getroffen via afterpay en ik dacht ze nu allemaal betaald te hebben en nu krijg ik ineens administratiekosten omdat, volgens hun de betalingen te laat binnen waren? Ik heb ze al over iedere rekening 15 euro moeten betalen en de afspraak was iedere 14de van de maand. De laatste 4 restanten heb ik betaald en omdat, ik in een verhuizing zit misschien niet tijdig maar ik krijg er 7 administratiekosten van 77 euro voor terug? Dan hebben ze er nog 1 doorgestuurd naar Infoscore dus daar moet ik over een bedrag van 14 euro nog 40 euro extra betalen? Ik krijg geen overzicht van Afterpay wat er betaald is of wat er nog open staat en ik zie daarom door de bomen het bos niet meer.

De oplossing

Dat de administratiekosten worden ingetrokken dus de zogenaamde restant betalingen. Ik betaal die van infoscore wel maar dan moet het echt afgelopen zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L. Pruis,

    Bedankt voor je bericht. We willen je graag helpen, maar daar hebben we iets meer informatie voor nodig. Zou je ons het AfterPay kenmerk van je betaaloverzicht willen mailen?

    Nadat we de benodigde informatie hebben ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk inhoudelijk je vraag beantwoorden.

    ​Alvast bedankt voor de moeite!

    Met vriendelijke groet,
    Monique

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen