Klacht AfterPay: Niet meer kunnen bestellen via afterpay

EersteLeeuw#957

Ik kan niet meer bestellen en als ik op bel wordt er gezegd: “ik kan niet zien, waarom je niet meer kunt bestellen. Er staat niks open. U moet zelf in uw administratie kijken waarom u niet meer kunt bestellen via afterpay.” Nou wat een onzin!!! Ik heb niks open staan! En dan wordt er gezegd kijk in je administratie...... daar is t antwoord niet te vinden! Daarom bel ik op! Wordt gewoon gezegd dat ik dan maar via ideal moet betalen. Nou als ik dat wou, deed ik dat wel !-.-

Uitzoeken hoe dit nu komt en wat er aan veranderd kan worden!

AfterPay
    Beste mevrouw Merkel,

Je hebt recent een bestelling willen plaatsen, waarbij je hebt gekozen voor de achteraf betaalservice van AfterPay.

Bij je keuze voor AfterPay als betaalmiddel voeren wij een gegevenscontrole uit om je bestedingslimiet te kunnen bepalen. Voor zowel je eigen veiligheid als ons risico willen we voorkomen dat je een onverantwoorde betalingsverplichting krijgt.

Op dit moment blijkt uit de gegevenscontrole dat het verstandiger is om een andere betaalmethode te kiezen dan AfterPay.

Natuurlijk kun je nog wel online bestellen, maar kies voor de betaling dan een andere optie, zoals iDEAL.

AfterPay is een service. Op dit moment is de afweging gemaakt om die service niet aan jou aan te bieden. Ik begrijp dat dit vervelend is en dat je hiervoor een exacte reden wilt, echter kunnen wij die jou niet verstrekken. Het spijt mij jou niet anders te kunnen berichten.

Vertrouwende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Monique

Ook een klacht indienen over AfterPay?