Klacht AfterPay: Onduidelijkheid over bestedingslimiet

sad Niet opgelost
DeGoeisteklant

Ik heb een auto onderdeel besteld, daarna een telefoon van 270 euro.
Beide zaken zijn volledig afbetaald en ik wil graag een nieuwe bestelling plaatsen van hetzelfde bedrag. Dit is afgewezen! Na afterpay gebeld te hebben werd er gezegd dat ik "mazzel heb gehad" want door een systeemfout is mijn limiet niet doorgekomen. Hoe kan ik door elke maand 100 euro te betalen, nu een bestedingslimiet hebben van 90 euro? En als ik vraag hoe dit komt, zegt de klantenservice dat dit door een systeemfout is gekomen en zij daar niets aan kan veranderen. Ik heb 1 telefoon besteld, mijn vrouw wil dezelfde telefoon, nu krijgt mijn vrouw de deksel op haar neus omdat het limiet slechts 90 euro is. Zij had zich erop verheugd. De klantenservice zegt dat ik mazzel heb gehad. Is dat bestedingslimiet dan geen fout in het systeem? Ze zien toch dat ik netjes betaal?

Transparantie omtrent de regels die zijn gewijzigd voor klanten van afterpay.
Klantenservice geeft aan dat de regels zijn veranderd waardoor mijn limiet nu op 90 euro staat. Meer willen ze er niet over kwijt. Ik vind dat die regels in handen horen van klanten, omdat het de klanten aangaat!

DeGoeisteklant
De oplossing die afterpay biedt is via Ideal te betalen. Als ik een klacht heb bij een dakdekkersbedrijf, zeggen ze toch ook niet, bel maar een ander?!

Ook een klacht indienen over AfterPay?