Klacht AfterPay: Onterechte incasso kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 296161
Gebruiker
The Day After
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik heb een product gekocht dat ik via After Pay wilde afrekenen.
Echter hun rekeningen blijken niet aan te komen maar worden tegen gehouden door spamfilters. Een probleem dat bij After Pay bekend is. Ik heb nu 2 verhogingen gekregen een van €11 en een van 16€. De derde aanmaning ontving ik via de post en heb zodoende kunnen reageren.

De oplossing

Ik wil de rekening betalen maar uitsluitend het oorspronkelijke bedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw Linssen, uiteraard vinden wij het ook vervelend dat onze betaaloverzichten in de ongewenste mail terecht komen. Helaas gaat dat buiten ons om en is het afhankelijk van de spamfilter die geïnstalleerd is. Maar omdat wij het ook betreuren hebben we de kosten van de 2e herinnering reeds afgeboekt. En hopen u hiermee iets tegemoet gekomen te zijn. Wij vinden dit gezien de besteldatum van de order (02-01-2018) een gepaste oplossing. Met vriendelijke groet, Jolanda AfterPay klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
The Day After
Datum
Uiteindelijke oplossing
De €11 die ik nu onterecht heb moeten betalen terugstorten. Het regent klachten op internet hier over. Wijzig je proceduren en bel of stuur een brief dat werkt wel!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen