Opgelost door AfterPay: Onterechte verhogingen na ingebreke blijven AFTERPAY

content Opgelost
john00

online bestelling gedaan bij Leen Bakker. Omdat ik geen e-dentifier bij mij had gekozen voor achteraf betalen. Datum voor aflevering gekozen, keurig bericht van Leen Bakker vooraf. Geen acceptgiro kaart erbij. Na een maand naar Leen Bakker in de woonplaats gegaan en eea uitgelegd. Daar vertelde men dat Afterpay een rekening zou sturen. Nooit meer iets van vernomen tot gisteren, laatste herinnering met 2 verhogingen voor 1e en 2e herinnering. (per post thuis gezonden) Dat was 1e brief die ik kreeg. Gebeld met Leen Bakker. Men zei dat men vele soortgelijke ervaringen heeft en dat men geen gebruik meer maakt van Afterpay. Die sturen rekeningen kennelijk via email die dan meestal in de junkmail box van mensen komen, zei men telefonisch. Met problemen tot gevolg. Ik heb dus nooit een rekening en 2 herinneringen ontvangen maar uiteindelijk weet men je dus ouderwets via de post een laatste herinnering te sturen (40 euro verhoging) Ook nooit telefonisch benaderd terwijl nr bekend is bij ze.

Belachelijk, riekt naar een vorm van opzet om op deze manier geld binnen te halen met kosten die nooit gemaakt zijn. Ik wil de rekening uiteraard betalen maar GEEN verhogingen!!

Een ieder is gewaarschuwd. Mijn advies, doe geen zaken met Afterpay. Onbehoorlijke manier van zaken doen.

intrekking verhogingen en nota's via post naar mensen sturen

AfterPay
    Beste meneer Uylenbroek,

Dank u wel voor uw bericht waarin u uw klacht kenbaar maakt. Ik zie dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met mijn collega Angela en de administratiekosten zijn inmiddels voor u zijn komen te vervallen.

Ik ga er vanuit dat u inmiddels op de hoogte bent dat AfterPay alle betaaloverzichten digitaal per email heeft verzonden.
    Graag zien wij uw betaling van het oorspronkelijk bedrag van €216.15 tegemoet.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lilian
    Klantenservice AfterPay

john00
Verhogingen voor herinneringen zijn vervallen. Nogmaals tav afterpay, stuur klanten gewoon een acceptgiro of betaalverzoek via de normale post. Digitaal komt kennelijk in de junkmail of spambox.

Ook een klacht indienen over AfterPay?