Klacht AfterPay: Tommy tele Shopping moet de afgezegde bestelling ook bij Afterpay stoppen

Klachtnummer
# 251911
Gebruiker
O.Pietersz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds 6 oktober was een bestelling gedaan bij Tommy Teleshopping.Die was nooit bij Post nl aangekomen, laat staan bij ons.Het nummer was .Op 17 oktober begonAfterpay met brieven sturen waarin om bet. werd gevraagd van niet ontvangen producten.Kenmerk bij afterpay . Op 28 oktober volgde tweede brief van Afterpay,terwijl de status van het pakket aangaf dat Postnl het nog niet ontvangen had.Mijn man werd rond eind oktober ernstig ziek en lag de gehele maand november in het ziekenhuis.Vanaf toen had ik mij ermee bemoeid, en met zijn toestemming, de bestelling opgezegd.Tommy Tele Shopping ging akkoord en zou met Afterpay de bestelling stopzetten.Hierna moest ik beide bedrijven nog 4 keer op bellen omdat Afterpay maar brieven bleef sturen waarin gedreigd werd met het nemen van juridische stappen.Ieder keer werd ik van kastje naar de muur gestuurd.Ieder keer belooft Tommy Tele Shopping dat ze het dit keer wel gaan op lossen en dat we niet meer lastig gevallen worden door Afterpay.@7 december 2016, stuurde afterpay weer een brief dat er binnen twee weken na dato betaald moest worden.We hopen dat we langs deze weg wel kunnen bereiken wat de medewerkers van Tommy Tele Shopping al die tijd niet is gelukt.

De oplossing

Dat Tommy Tele Shopping daadwerkelijk zorgt dat Afterpay stopt met opeisen van betaling van nooit ontvangen produkten.

1 reactie

  1. Auteur
    AfterPay
    Datum
    Beste mevrouw Pietersz,

    Hartelijk dank voor het plaatsen van uw bericht op Klachtenkompas.nl.

    Wij vinden het erg vervelend dat de retour nog niet is verwerkt in ons systeem. Wij hebben daarom contact gezocht met de klantenservice van Tommyteleshopping.com. Zij hebben mij aangegeven dat zij er vandaag nog zorg voor gaan dragen dat de order geannuleerd wordt in de systemen van AfterPay. Hiervan zult u waarschijnlijk morgen een bevestiging van ontvangen.

    Wij hebben tevens even de facturatie tijdelijk gepauzeerd zodat Tommyteleshopping.com ook de tijd heeft dit in orde te maken voor u.

    Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

    Vriendelijke groet,
    Dieuwke

Ook een klacht indienen over AfterPay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen